پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸
استاندار فارس گفت: بخش زیادی از مقدمات انتقال آب از خلیج فارس به این استان انجام شده است اما این کار باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

شعارسال: اسماعیل تبادار شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد افزود: چنانچه این پروژه حیاتی عملیاتی شود شاید نیاز باشد خط های متعدد انتقال آب به نقاط مختلف استان فارس را نیز اجرا کنیم چرا که این استان با بحران آب مواجه است و انتظار داریم در چنین شرایطی همه متولیان به مدیریت و بهره وری آب توجه داشته باشند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر فروردین ماه جاری هیات اقتصادی استان فارس به کشور قطر گفت: فرایند بهره گیری از سرمایه های ایرانیان مقیم خارج کشور از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس باید آسان شود تا از همه ظرفیت ها برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بهره گرفته شود.

وی افزود: در این سفر با سرمایه گذاران بسیاری دیدار داشتیم که همگی از دیار فارس و آماده سرمایه گذاری در این استان بودند.

تبادار افزود: در این سفر مقرر شد که این سرمایه گذاران سفری به استان فارس داشته باشند تا از نزدیک با ظرفیت های استان آشنا شوند و اولویت های سرمایه گذاری هم برای آنها تشریح شود.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان باید اساس و ارکان فعالیت ها و اقدامات خود را توجه به مردم و رفع مشکلات و خواسته های آنها قرار دهند.

تبادار افزود: ایران اسلامی سال 96 را با تمام مشکلات و تنگناهایی که پیش رو داشت با لطف خدا و همت جمعی پشت سر گذاشت و سال 97 را نیز در شرایطی که شاهد برنامه های کینه توزانه دشمنان و مکرهای فراوان آنها در مقابل جمهوری اسلامی بودیم آغاز کردیم.

وی ادامه داد: هرچند این حیله ها و مکرها اتفاق تازه ای نیست و جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی خود با این دشمنی ها و کینه توزی ها بسیار مواجه بوده است اما همه آنها یکی پس از دیگری بی اثر و خنثی شد.

تبادار اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت تدبیر و امید در جهت فراهم کردن زمینه های رونق اقتصادی، حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال گام برداریم و شاهد باشیم که تمام مکرهای دشمنان به خود آنها باز می گردد.

وی، با اشاره به تداوم سفرهای شهرستانی در سال 97 گفت: این سفرها مزیت هایی دارد که از جمله می توان به در دستور کار قرار گرفتن کارها و برنامه های عقب افتاده و همچنین پرداختن به برخی امور اشاره کرد اموری که ممکن است همه ما از از آنها غافل بوده باشیم اما همین ها زمینه ساز ایجاد نگرانی و دغدغه در محافل عمومی خواهد شد و می تواند تمام تلاش ها را به چالش بکشاند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم پاسخگویی مناسب و سریع مسئولان به خواسته ها و مشکلات مردم افزود: قطعا تلاش تمام مسئولان در استان در جهت بهبود امور است و سعی و کوشش آنها در همین جهت است اما باز ما وظیفه داریم که ناظر بر رفتار مدیران و مسئولان استان در همه سطوح باشیم و این کار را با جدیت انجام خواهیم داد.

استاندار فارس تاکید کرد: فرمانداران در شهرستان ها باید نسبت به تشکیل کارگروه هایی برای رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاها، خواسته ها و مشکلات مردم اقدام کنند.

استاندار فارس افزود: در شرایطی که دغدغه تمام مسئولان از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری گرفته تا سایر مسئولان نظام، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است، می بینیم که دشمنان هر روز به یک بهانه مشکلاتی را برای کشور ایجاد می کنند.

تبادار گفت: تا زمانی که مسئولان نظام پای میز مذاکره نبودند آنها مدعی بودند که مسئولان جمهوری اسلامی اهل مذاکره و تفاهم نیستند و وقتی مسئولان نظام در راستای حکمت، عزت و مصلحت نظام پای میز مذاکره نشستند و این زمینه بین المللی را با قوت در جهت منافع نظام پذیرفتند دشمنان دست به بازی دیگری زده و به سند بین المللی مقبول و مورد پذیرش دنیا پشت پا می زنند.

وی گفت: در چنین شرایطی باید با هر سلیقه و رفتار سیاسی و هر گرایش و ایده ای، هماهنگی، دلسوزی، همسویی و اجماع عمومی را در کشور و استان ملاک عمل خود قرار دهیم.

استاندار فارس افزود: امروز همه دلسوزان نظام به وحدت همگانی فکر می کنند و همه ما نیز باید این فکر را داشته باشیم و با هم افزایی زمینه فعالیت را در جای جای کشور فراهم کنیم.

تبادار افزود: تحقق این مهم نیازمند یک کار جمعی است و مدیران و مسئولان در استان باید نسبت به فراهم کردن زیرساخت ها چه در ابعاد شهری و پیرامونی و چه زیرساخت های آب، برق و حمل و نقل هوایی و جاده ای اقدام کنند.

وی در ادامه بر لزوم توسعه راههای ارتباطی شهرستان لامرد و توسعه فرودگاه این شهرستان تاکید کرد.

شهرستان لامرد در فاصله 355 کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 24فروردین1397، کدخبر: 82885247: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
امیدوارم واقعا فکری باشه که بتونیم به سرانجامش بروسونیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین