پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تلاش همگانی برای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری، گفت: مسئولان باید به منظور فرهنگ سازی برای حمایت از تولید ملی در استفاده از کالاهای ایرانی پیش قدم شوند.

شعار سال: سیده حمیده زرآبادی با اشاره به نام گذاری سال 97 به عنوان سال 'حمایت از کالای ایرانی' از سوی مقام معظم رهبری، افزود: به منظور حمایت های بیشتر از تولیدکنندگان نیازمند بازنگری در قانون، تصویب قوانین جدید و ثبات مدیریتی هستیم.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از راهکارهای مهم در حوزه حمایت از تولید داخلی، ثبات قیمت ارز است که مجلس برای بودجه سال 97 به این مساله تاکید و توجه زیادی داشته و تا حد قابل قبولی نیز به آن پرداخته شده است.

به گفته این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تقویت مشوق های صادراتی نیز از دیگر موارد مهمی است که در حوزه تولید داخلی باید به آن پرداخته شود تا شاهد تقویت صنعت کشور بود.

زرآبادی در ادامه با اشاره به بخش مهم دیگری از پیام نوروزی مقام معظم رهبری در خصوص خشکسالی و لزوم تلاش برای رفع آن اشاره کرد و گفت: مشکل اساسی در این حوزه نبودن الگوی مصرف صحیح آب است و هر قدر هم دولت در این زمینه تلاش کند تا فرهنگ سازی مناسبی در این زمینه صورت نپذیرد ما همچنان با این مشکل دست به گریبان خواهیم بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حوزه مقابله با خشکسالی و کمبود آب طی سال گذشته اقدامات خوبی در سطح استان قزوین صورت گرفته که می توان به آغاز اجرای طرح انتقال آب سد طالقان به دشت قزوین و گسترش آبیاری قطره ای در مزارع و باغ ها اشاره کرد.

وی در پایان افزود: پیام امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند سال های گذشته حاوی نکات ارزشمند و پرمحتوایی بود که امیدواریم با همت تمامی مسئولان، دستگاه های اجرایی و مردم همیشه در صحنه بتوانیم نکات خواسته شده در آنرا به خوبی محقق سازیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 82868199 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
وقتی آقای ظریف که از گوشی سامسونگ استفاده میکند به جای آن از یک گوشی ایرانی استفاده کند آن موقع است که دیگر مردم هم به همین سمت گرایش پیدا میکنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین