پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
استاندار خراسان رضوی گفت: رویکرد نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان 'حمایت از کالای ایرانی' صرفا اقتصادی نیست بلکه ماهیت آن نزدیک تر شدن و همکاری بیشتر بین دستگاه های اجرایی و مردم است.

شعار سالعلیرضا رشیدیان در نخستین روز از سال جدید در جمع فرماندهان و معاونت های نیروی انتظامی، پلیس های تخصصی، یگان های امداد و ویژه استان، از خدمات یکساله کارکنان نظامی و انتظامی این استان قدردانی کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر تاکنون در نامگذاری های صورت گرفته، مورد خطاب رهبر معظم انقلاب ، فقط دولت و کارگزاران نظام بودند؛ در سال جدید، منظور معظم له مردم و دستگاه های اجرایی به صورت مشترک هستند.

وی اظهار کرد: کالای داخلی به مدد پشتیبانی دولت از تولید و نهادینه شدن فرهنگ مصرف آن توسط ایرانیان، حمایت می شود و همراهی مردم نقش تعیین کننده ای در دستیابی به اهداف ترسیم شده در تمامی حوزه ها دارد زیرا بدون همراهی مردم، نمی توان به نتایج مطلوبی دست یافت.

وی یکی از عرصه هایی را که نیازمند حضور و مشارکت مردم است، حوزه امنیت دانست و افزود: امنیت مردم پایه، یکی از پایدارترین روش ها در این بخش است.

استاندار خراسان رضوی گفت: ساماندهی ورود زائران در ابتدای سال 96، تامین امنیت در مواقع بروز بحران ها مانند سیل و زلزله در تعدادی از شهرستان ها در سال گذشته، برگزاری انتخاباتی آرام و بدون کمترین تنش، مدیریت سفرهای مقامات و مسئولان به مشهد مقدس از جمله ماموریت های نیروی انتظامی بود که به نحو شایسته ای به اجرا درآمد.

وی با اشاره به منحصر به فرد بودن موقعیت خراسان رضوی در کشور و منطقه خاورمیانه اظهار کرد: وجود جمعیتی بیش از 6 میلیون نفری، همجواری با مرز افغانستان و ورود سالانه بیش از 30 میلیون زائر داخلی و خارجی، از جمله این شرایط است.

رشیدیان با اشاره به سخنان رئیس جمهوری که مشهد مقدس را ویترین توانمندی های جمهوری اسلامی ایران خوانده اند؛ افزود: با توجه به تعدد ماموریت های نیروی انتظامی و جایگاه ویژه استان، تقویت ساختار نیروی انتظامی یکی از مطالبات جدی ما است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: نیروی انتظامی بدنه تماس حاکمیت با مردم و حضور موثر پلیس پیام آور آرامش و امنیت برای جامعه است، امنیت پایدار به معنی نبود و حذف تهدید علیه فرد، جامعه و حاکمیت است و اقدامات پلیس استان نیز در همین راستا صورت گرفته است.

استاندار خراسان رضوی، عقلانیت در اداره امور جامعه، مدارا با کسانی که تفکراتشان با ما یکی نیست، تحمل مخالف و ایجاد انس و الفت بیشتر بین دوستان را از جمله توصیه های دینی به خادمان مردم دانست و افزود: نیروی انتظامی در عین اِعمال قانون و حفظ اقتدار، باید تلاش کند تا همگان نظام را از آن خود بدانند.

رشیدیان گفت: دشمنان با بهانه های واهی از قبیل کشف حجاب و موضوعاتی از این دست، به دنبال سربازگیری از درون نظام و از جوانان و فرزندان ما هستند که باید با مدیریت صحیح جامعه، این توطئه آن ها را خنثی کنیم.

استاندار خراسان رضوی، توسعه و تامین امنیت را از اولویت های نیروی انتظامی استان در سال جدید برشمرد و گفت: این راهبرد به صورت جدی همانند سال گذشته دنبال خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 82868335 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
شما ایجاد فضای رقابتی برای صنعتگران داخلی با کالاهای خارجی را ایجاد کنید و صنعتگران کالای با کیفیت تولید کنند مردم هم حتما حمایت خواهند کرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین