پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۷۵۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
با نامگذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای ایرانی یک کارشناس اقتصادی نقش مردم در کنار مسئولین را برای تحقق شعار سال ضروری دانست و گفت: باید گرایش مردم برای استفاده از کالای ایرانی بیشتر شود.

شعار سال: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ هجری شمسی، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.

در همین راستا محمد حشمتی کارشناس اقتصادی در خصوص نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: برای تحقق شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، مردم در کنار مسئولین نقش اساسی دارند و در جهت عملی شدن آن باید گرایش مردم برای استفاده از کالای ایرانی بیشتر شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر سرمایه گذاری و ظرفیت سازی‌هایی در تولید انجام شد که متاسفانه درصدی از آن‌ها بلااستفاده مانده است و باید برای بهره برداری از آن‌ها تلاش کرد.

حشمتی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش مردم و مسئولین در حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: مردم با خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکننده می‌توانند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشند و این امر، بسیج همگانی را می‌طلید.

این کارشناس اقتصادی با بیان لزوم اشتغالزایی برای جوانان در سال جدید خاطرنشان کرد: نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی می‌تواند جنبه مثبتی برای تولید اشتغال برای جوانان باشد.

وی در ادامه به مشکلات تولید در سال‌های اخیر، اشاره کرد و گفت: از جمله مشکلات در تولید، بحث نقدینگی است و شرکت‌ها در این زمینه رنج زیادی می‌برند و بحث دیگر موضوع صادرات است که با حمایت از تولید با نگاه صادرات، محور شعار سال تحقق پیدا خواهد کرد.

حشمتی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه شرکت‌ها در زمینه صادرات محصولات، تلاش جدی ندارند و کسب سود از داخل کشور را در راس کار خود قرار می‌دهند و زمانی که نگرش ما در این زمینه تغییر کرد، می‌توان گفت که تولید به سمت تولید واقعی پیش خواهیم رفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:407404، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
مردم پشتوانه اصلی این نظام هستند ؛ تمامی پیشرفت های اقتصادی در کشور با همین مردم میتواند انجام بگیرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین