پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
نماينده مردم شوش در مجلس شوراي اسلامي گفت:حمايت از کالاي داخلي يعني جلوگيري از ورود کالاي مشابه خارجي به کشورمان است.

شعار سال: سيد راضي نوري پنجشنبه در خصوص شعار امسال که حمايت از کالاي ايراني است افزود: اگر بخواهيم چهارچوب اقتصاد مقاومتي را عملياتي بکنيم بايد کالاي ايراني را مصرف کنيم.

وي گفت: کشورهاي غربي به خاطر اينکه ديگر کشورها را به خود وابسته کنند، فرهنگ مصرف را تبليغ و آن را در جوامع ديگر نهادينه مي کنند.

وي افزود: براي اينکه بتوانيم اقتصاد مقاومتي را به تمام معنا پياده کنيم بايد توليد داخلي را بالاببريم و مردم نيز کالاي داخلي را مصرف کنند و اين امر باعث اشتغال و رونق توليد در جامعه مي شود.

راضي ادامه داد:از مجموعه توليدکنندگان نيز انتظار داريم کيفيت کالا را بالا ببرند که بتوانند حداقل رقابت را با کالاي خارجي داشته باشند. وي همچنين با بيان اينکه بايد جلوي قاچاق و ورود کالاهاي خارجي گرفته شود افزود: از دولت انتظار داريم به صورت جدي جلوي ورود قاچاق را بگيرد.

عضو کميسيون کشاورزي مجلس شوراي اسلامي گفت: اميدواريم با بالابردن کيفيت کالاي داخلي شعار امسال رهبر معظم انقلاب را عملياتي و به عنوان يک تکليف شرعي و ميهني مد نظر خود قرار دهيم.

وي با تاکيد بر توجه بيشتر به کيفيت کالاي توليدي از سوي توليد کنندگان افزود: مصرف کالاي ايراني مي تواند موجب افزايش هر چه بيشتر توليد و اشتغال شود و مسايل و مشکلاتي از جمله بيکاري و ناهنجاري ها را در جامعه کم کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 2 فروردین 97، کد مطلب: 120180322192631031، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
بسیاری از این کالاهای خارجی که به کشور وارد میشوند نمونه های داخلی آن ها در داخل کشور تولید میشوند ؛ بنابراین نیازی به واردات آن ها وجود ندارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین