پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
رئیس دانشگاه آزاد جاسک گفت: مصرف کالای ایرانی باعث پویایی اقتصاد کشور، اشتغال‌زایی، شکوفایی تولید ملی، افزایش صادرات و جلوگیری از تعطیلی صنایع و کارخانه‌هاست.

شعار سال: داوود افخمی اظهار کرد: واقعیت آن است که چه بخواهیم و چه نخواهیم گرایش به سمت مصرف کالاهای خارجی در کشور ما وجود دارد و آثار و عوارض سوء آن در همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه برای اصلاح این عادت ناپسند باید دست به دست هم بدهیم و از راه‌های درست وارد شویم تا تحقق کامل اهداف جهاد اقتصادی را شاهد باشیم، افزود: زیرا یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی است که باید نهادینه شود.
رئیس دانشگاه آزاد واحد جاسک تصریح کرد: مردم کشورهایی مانند ترکیه ، ژاپن و ... برای حمایت از تولیدات به سمت تولیدات کشور خود حرکت می‌کنند و خرید کالا از کشورهای دیگر را کاری زشت می‌دانند که می‌توان در چنین موضوعی از چنین کشورهای برای بهبود وضع فعلی الگوبرداری کنیم.
افخمی با اشاره به اینکه مصرف کالاهای ایرانی در کنار رونق و رشد بیکاری در جامعه را کاهش داده و شکوفایی تولید ملی را در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به طور قطع مصرف کالای ایرانی باعث پویایی اقتصاد کشور، اشتغال‌زایی، شکوفایی تولید ملی، افزایش صادرات و جلوگیری از تعطیلی صنایع و کارخانه‌ها را در پی خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 6 فروردین 97، کد مطلب: 13970106000778: www.hormozgan.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
امیدوارم که هر چه زودتر بشه به این شعارهایی که واقعیت میبخشه به رونق جامعه مون عمل کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین