پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۴۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور از اولویت بندی تولیدات داخلی براساس ظرفیت های منطقه ای خبر داد.

شعار سال: علی طالبی در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی قلعه چالشتر، گفت: امسال محصولات تولید داخل بر اساس آمایش سرزمینی، ظرفیت ها و استعدادها و با توجه به اقلیم هر منطقه اولویت بندی و حمایت خواهد شد.

وی افزود: با دستور رئیس جمهوری و ابلاغ وزیر کشور، امسال نظارت بر حسن اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در دستور کار وزارت کشور قرار دارد.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور، نظارت بر کیفیت کالای تولید داخلی و استانداردسازی خدمات در اقتصاد کشور را از دیگر برنامه های مهم وزارت کشور دانست و گفت: توسعه صنعت پاک گردشگری از طرح های اصلی دولت در سال جاری است.

آقای طالبی ظرفیت چهارمحال و بختیاری در جذب گردشگر و توسعه صنعت توریست را کم نظیر دانست و افزود: امسال دولت بر حسب استعداد و موقعیت جغرافیایی، آب و هوا و اقلیم منطقه در برنامه اشتغالزایی و افزایش سبد خانوار گام برمی دارد.

وی به دستور کار دولت در ساماندهی دقیق واردات کالا و جلوگیری از قاچاق کالا به کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در تولید محصولات داخلی و کاهش واردات، این مهم با جدیت در وزارت کشور پیگیری می شود.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور به منظور سرکشی از ایستگاه های ستاد خدمات رسانی نوروزی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 12 فروردین 97، کد طلب: 2090135: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
باید اولجلوی واردات بی رویه اجناسی که در داخل کشور تولید میشه گرفته بشه و روی اجناس داخلی از نظر قیمت و کیفیت نظارت کنیم
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
اینطوری هزینه کالای تموم شده هم ارزان تر خواهد شد و رقابت بهتری میتواند بکند
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
باید با توجه به ظرفیت های منطقه ای تولیدات در استان ها افزایش پیدا کنه تا اشتغال افزایش پیدا کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین