پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی مازندران، میزان فروش صنایع دستی استان را تا پایان روز دهم فروردین ماه حدود هفت میلیارد تومان اعلام کرد.

شعار سال: حسین ایزدی پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال قبل ۱۴ نمایشگاه برگزار شد که شش نمایشگاه منطقه ای و ملی و مابقی به صورت داخلی و استانی بوده است.

وی با بیان اینکه امسال ۲۲ نمایشگاه برگزار شد که ۵ نمایشگاه به صورت ملی و بقیه منطقه ای و استانی برپا شده است گفت: همچنین ۳۲ نمایشگاه روستایی و هفت سیاه چادر برپا شده است و در نمایشگاه ها علاوه صنایع دستی، سوغات و هدایای صنایع دستی نیز ارائه می شود و برای برپایی نمایشگاه ها، ۱۴ مجری انتخاب شده است.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی مازندران، میزان فروش نمایشگاه صنایع دستی در سال قبل را هشت میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امسال تا پایان روز دهم بدون آمار فروش نمایشگاه روستایی، در هزار و ۲۰۰ غرفه ۲۲ نمایشگاه صنایع دستی، شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش صنایع دستی صورت گرفته است.

وی با اشاره به معافیت مالیاتی هنرمندان صنایع دستی درباره اجاره غرفه های صنایع دستی گفت: به دلیل اجاره نمایشگاه از سوی بخش خصوصی، شاهد عرضه غرفه ها از مبلغ ۳۰۰ هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان هستیم.

وی لاکتراشی، نمدمالی رامسر، فرش کلاردشت، منبت کاری بابل را از جمله صنایع دستی استان برشمرد و گفت: تاکنون در ۷۹ رشته صنایع دستی مهر اصالت دریافت کردیم که ۱۳ رشته مهر اصالت یونسکو را دریافت کرده است.

ایزدی با اشاره به بسته حمایتی از هنرمندان صنایع دستی روستایی گفت: در راستای تحقق شعار سال جاری تسهیلات خوبی برای تجدید کارگاه های صنایع دستی درنظر گرفته اشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 12 فروردین 97، کدمطلب:4261128، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
هر چقدر تعداد این نمایشگاه ها افزایش پیدا کنه اثار مثبت اقتصادیش در زندگی مردم نمایانتر میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین