پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۳۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برگزاری نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در شهرستان ساری خبر داد.

شعار سالدلاور بزرگ نیا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف فروش تابستانه و حمایت ازهنرمندان به منظور بازاریابی و ایجاد بازار فروش 25 شهریورماه به مدت 6 روز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دستاوردهایصنایع دستی و هنرهای سنتیهنرمندان استان‌های گلستان، گیلان، البرز، قزوین، سمنان و تهران در این نمایشگاه ارایه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به برپایی 40 غرفه در این نمایشگاه خاطرنشان کرد:تولیدات ساجی سنتی، حصیر بافی،گلیم بافی، لاک تراشی، بامبو بافی، مرواربافی و تراش شیشه از جمله رشته های است که در این نمایشاه به نمایش گذاشته می شود.

بزرگ نیا گفت: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند با خرید تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی با حضور در ورک شاپ ها که درحاشیه این نمایشگاه برگزار می شود با شیوه کار و چگونگی تولید هنرهای مختلف آشنا شوند.

این نمایشگاه 25 شهریورماه امسال در مجتمع تندیس میدان ساعت، خیابان انقلاب ساری برگزار می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کدمطلب:۱۸۳۱۲۱، www.mojnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین