پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران وجود اورژانس ساحلی را در سواحل استان ضروری دانست و گفت: میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران به عنوان دستگاه ناظر آمادگی همکاری و هماهنگی لازم را دارد.

شعارسال: به گزارش تیتر امروزدلاور بزرگ‌نیا در مراسم افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی ساحل سلامت، با تبریک به مناسبت سی‌ و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه فضای پساتحریم، فضای بازگشت به تعادل پایدار در منطقه است، اظهار کرد: با موفقیت در این مذاکرات اقبال قابل توجهی در حوزه گردشگری خارجی فراهم شده‌است.

وی با بیان اینکه بابلسر قابلیت ممتازی برای پذیرش گردشگری دارد، گفت: بابلسر شهرستان ممتاز ساحلی استان از لحاظ میزبانی از گردشگران داخلی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری نباید محدود به گردشگری داخلی شود، تصریح کرد: کشور ایران در جذب 17 میلیون گردشگر روسیه سهمیه‌ای نداشته‌است و کشورهای هند، ویتنام و هلند توانستند در این بحث از ایران سبقت بگیرند اما با شرایطی که در حال حاضر برای کشور ما به‌وجود آمده‌است، پیش‌بینی می‌شود تا 3 میلیون گردشگر را به خود اختصاص دهد.

وی با تاکید بر ارتقاء خدمات گردشگری ساحلی در استان مازندران برای جذب گردشگر بیشتر، بیان کرد: 70 درصد از گردشگرانی که وارد مازندران می‌شوند به دلیل علاقه‌مندی به دریا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین شهر ساحلی استان شهرستان بابلسر است، گفت: خدمات ساحلی که در حال حاضر به گردشگران ارائه می‌شود،خدمات محدودی است و باید به ارتقا این خدمات بپردازیم.

وی با توجه به اقدامات انجام شده گردشگری در طول نوار ساحلی و با بیان اینکه قرار است، اسکله شیلاتی که در این شهرستان وجود دارد سرمایه‌گذاری شود، افزود: حضور شناور تفریحی به داخل دریا و ارائه انواع خدماتی دریایی ضروری است.

بزرگ‌نیا ادامه داد: باید خدمات گردشگری دریایی به گردشگران معرفی شود تا با اطمینان بیشتری به استان سفر کنند.

وی، وجود اورژانس ساحلی را در سواحل از ضروری دانست و با بیان اینکه گردشگری صنعتی فرابخشی است و متولی خاصی ندارد، گفت: میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران به عنوان دستگاه ناظر آمادگی همکاری و هماهنگی لازم را دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تیتر امروز، تاریخ انتشار خبر 23 بهمن 1394، کدمطلب: 9898، www.titreemroz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین