پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از مازندران به‌عنوان استانی که همواره کوشیده تا میزبان شایسته گردشگران باشد، یادکرد.

شعارسال: علی نبیان عصر چهارشنبه در ستاد خدمات اجرایی سفر در مازندران گفت: امسال هم باوجود برگزاری انتخابات مهم و مردمی با تمام توان سعی خواهیم کرد نوروز بانشاطی را در مازندران رقم بزنیم.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود: پس از جشن باشکوه و مردمی در انتخابات باید جشن سال نو و سفرهای نوروزی را برای گردشگران داخلی و خارجی به بهترین نحو ممکن برگزار کرد.

وی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران را با توجه به حضور سالانه گردشگران در این استان فعال و همدل توصیف کرد و گفت: امسال با برنامه‌ریزی و حضور پررنگ‌تر به استقبال گردشگران خواهیم رفت.

فرماندار آمل هم در این جلسه به گردش مالی صنعت گردشگری در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: اگر به این عرصه پردرآمد و فرهنگی توجه نکنیم از قافله عقب می‌مانیم.

احمد منفرد افزود: آمل به رقم دارا بودن جاذبه‌هایی همچون قله دماوند، جاده هراز، رودخانه هراز و طبیعت و آثار تاریخی کهن سهم پررنگی در گردشگری ندارد و سالانه ۲۰ میلیون نفر در جاده هراز- آمل تردد می‌کنند.

در این جلسه مسئولان دستگاه‌ها و نمایندگان اصناف مرتبط با گردشگری استان مشکلات اساسی را برای میزبانی شایسته از گردشگران برشمردند.

اماکن غیرمجازی که به جذب گردشگر اقدام می‌کنند، تابلو به دستان حاشیه جاده‌ها، لزوم معرفی جاذبه‌های مغفول مانده، ضرورت توجه به واحدهای پذیرایی هراز، نگاه ملی به مازندران که با امکانات استانی خدمات کلان می‌دهد، ساخت‌وساز گسترده ویلاها، ایجاد زیرساخت‌های لازم در پارک‌های جنگلی، حضور تورهای گردشگری داخلی و خارجی که بدون بلد بومی و امکانات و تجهیزات به استان وارد می‌شوند و توجه ویژه به بوم گردی در مازندران که ظرفیت کم‌نظیری برای جذب گردشگران است از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 9 دی 1394، کدمطلب: 3013294، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین