پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
شهردار تبریز گفت: تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 شناخته شد.

شعارسال: صادق نجفی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در نهمین اجلاس کارشناسان ارشد و وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که در نیامی پایتخت جمهوری نیجر برگزار شد، کلان شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شد.

وی افزود: در این انتخاب، شهرهای متعدد و صاحب نام جهان اسلام حضور داشتند و انتخاب تبریز، با بررسی شاخص های فرهنگی، تاریخی، زیباسازی و چشم اندازهای توسعه گردشگری صورت گرفته است.

نجفی اظهارکرد: حرکت های گسترده عمرانی و اجتماعی در دو سال گذشته به نقطه ای رسیده که کلان شهر تبریز موفق شده دوشادوش کلان شهرهای مهم و توسعه یافته جهان اسلام، مطرح شود.

وی یادآور شد: در دو سال گذشته سعی کردیم همگام با وظایف احصا شده شهرداری، نام این شهر را به بهانه های مختلف در عرصه های بین المللی مطرح کنیم و امروز شاهدیم که پس از ریاست تبریز در اطلس شهرهای اسلامی و عضویت در هیئت رئیسه کلان شهرهای مسلمان، تبریز به عنوان الگوی ارزنده گردشگری مورد قبول کارشناسان خبره مطالعات شهری و گردشگری است.

نجفی از این موفقیت تبریز، به عنوان نقطه آغاز توفیق های بین المللی این کهن شهر یاد کرد و افزود: تبریز امروز در مسیر احیای هویت تاریخی و متمدن خود قرارگرفته و همین مسیر را با صلابت، استمرار خواهد بخشید.

نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای اسلامی با حضور اکثر وزیران گردشگری کشورهای اسلامی و نیز رئیس جمهور نیجر در نیامی برگزار شد و شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال 2018 برگزیده شد.

اسدالله درویش امیری رئیس هیات اعزامی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دراین اجلاس از مقامات برگزار کننده اجلاس و انتخاب شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش شهر مدینه در عربستان سعودی نیز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی برای سال 2017 نیز انتخاب شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 2دی1394، کدخبر: 81891716: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
برزو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
من سوالم اینه :
سال 2018 که هنوز نیومده چطور نمونه شده؟؟؟ آیا قراره بشه ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین