پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از اعطای نشان شهروند افتخاری به وزیر جمهوری آذربایجان توسط شهردار تبریز گفت: نجفی در آستانه انتخابات اسفند ماه اقدام نسنجیده و غیرکارشناسی انجام داده است.

شعارسال: ایران آهور در جلسه يكشنبه شورای شهر تبریز با اشاره به لزوم ارائه برنامه چهارم توسعه شهر تبریز از سوی شهرداری، اظهار داشت: در اجرای ماده 25 قانون شهرداری‌ها و مفاد بودجه 95 شهرداری تبریز، این سازمان باید به دلیل اتمام برنامه سوم توسعه تبریز، برنامه آتی توسعه شهر را ارائه کند.

وی افزود: بهتر است شهرداری اقدامات انجام گرفته در این حوزه را تشریح کند و ممنوعیت پرداخت هرگونه اعتبار شهرداری در قالب هبه‌های میلیونی اعتقاد داشته باشد.

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از عدم استخدام اخیر در شهرداری تبریز، گفت: پیرو آگهی استخدام 3 هزار نفر در شهرداری‌های کل کشور، سهم آذربایجان شرقی از این مسئله 84 نفر و سهم تبریز صفر بوده است.

وی افزود: چرا اولویت بندی‌های جدید پروژه‌های عمرانی به شورای شهر اعلام نگردیده و صرفاً به ارسال آن به رئیس شورای شهر اکتفا شده است.

آهور با انتقاد از عدم ارائه تفریغ بودجه در مهلت اردیبهشت ماه به شورای شهر، یادآور شد: تفریغ بودجه متاسفانه تاکنون مغفول مانده و تفریغ بودجه سال‌های 91 و 92 به لطف رئیس شورا در اسفند سال پیش با رأی گیری چند دقیقه‌ای انجام شد.

وی با انتقاد از اعطای شهروند افتخاری به وزیر جمهوری آذربایجان توسط شهردار تبریز، خاطرنشان کرد: آیا نجفی از اقدام نسنجیده و غیرکارشناسی همچون باز کردن فاضلاب در مهرانه رود تجربه کسب نکرده که در آستانه انتخابات اسفند ماه چنین اقدامی انجام داده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر 6 دی 1394، کدمطلب: 954859 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین