پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
مدیرکل بازرسی استان مازندران با تأکید بر ایجاد درآمد پایدار برای مردم گفت: سپردن ویلاهای گردشگران برای مردم شغل ایجاد نمی‌کند.

شعارسال : سید حسن قلعه میری در جمع شوراهای شهرستان تنکابن، با اشاره به تشکیل بیش از ۸۰۰ پرونده ساخت‌وساز در زمین‌های با متراژ کمتر از ۲۰۰ متر در روستاها و تأکید بر اینکه قانون باید ملاک عمل قرار گیرد و برداشت‌های ناصحیحی از نوشته‌های بازرسی نشود گفت: بیش از ۱۵۰ جلسه کارشناسی در سازمان بازرسی استان تشکیل‌شده است و باید جلوی ساخت‌وسازهای بی‌رویه گرفته شود.

مدیرکل بازرسی استان خاطرنشان کرد: جلوی اراضی پنج‌تا ۱۰ هکتاری را برای الحاق به بافت روستایی برای شرکت‌های تعاونی مسکن را گرفته‌ایم وبااین کار مخالفت کردیم چرا این منافع به روستائیان تعلق نمی‌گیرد و فقط به یک عده‌ای خاص تعلق می‌گیرد.

مدیرکل بازرسی استان مازندران گفت: بسیاری از مشکلات امروز طرح‌های هادی، اجرای ناقص و زائیده نادیده گرفتن کارهای کارشناسی زمان تصویب طرح‌هاست که زمینهای زیر ۲۰۰ متر درروستاها و ۴۰ متری در شهرها در طرح‌ها قرار نگرفت و در تهیه طرح‌ها اقتضائات و نیازهای جامعه لحاظ نمی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون ارجاع پرونده‌ها به کمیسیون ماده ۱۰۰ زیاد شده است گفت: در قلع‌وقمع‌های ساختمان‌ها، علمک گاز و کنتور برق دیده می‌شود و اگر در طول ۲۰ سال گذشته اگر قوانین به‌درستی انجام می‌شد کار به اینجاها نمی‌کشید.

قلعه میری با تأکید بر اینکه درحریم شهر نمی‌توان ساخت‌وساز مسکونی و تجاری کرد و شهرداری‌ها نمی‌توانند پروانه ساخت صادر کنند مگر اینکه در جهت خدماتی مردمی باشد گفت: به‌هیچ‌وجه در حریم بکر شهرها اجازه ساخت‌وساز نمی‌دهیم.

مدیرکل بازرسی استان مازندران، سوءاستفاده از طرح‌های گردشگری را پذیرفتنی ندانست و گفت: اگر دو هزار مجوز گردشگری به‌درستی انجام می‌شد یک درآمد پایدار برای مردم تنکابن محقق می‌شود ولی سپردن خانه‌های ویلایی به افراد این منطقه از سوی ویلا داران ایجاد شغل نیست.

وی اظهار داشت: در تصویب طرح‌های هادی، طرح‌های گردشگری دیده شود اما با بنگاهداری افراد در تفکیک اراضی، باغات هکتاری و سودجویی افراد سودجو مخالف هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تنکابن ، تاریخ انتشار دوشنبه 19بهمن 1394 ، کد مطلب : 5002 : www.tonekanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین