پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری از برند سازی و تصویر سازی شهر ساری با دورنمای گردشگری خبر داد.

شعار سال: محمد محبوب صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی گردشگری شهرداری ساری اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده از سوی شهرداری ساری و میراث فرهنگی مقرر شد تا اماکن ثابت در سطح شهر در قالب اقامتگاه های بوم گردی و اماکن فرهنگی جهت کمک و استفاده گردشگران داخلی و توریست ها قرار گیرد.

وی با اشاره به تعامل بین اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با شهرداری ساری در ایام نوروز که منجر به خروجی خوب به همراه رضایتمندی شهروندان و گردشگران در برگزاری برنامه های نوروزی شد از زحمات مدیر کل سازمان میراث و گردشگری مازندران تقدیر کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری به تدوین سند جامع گردشگری اشاره کرد و گفت: سندی بر مبنای سند چشم انداز، برنامه های چهارم، پنجم و ششم توسعه، سند آمایش سرزمینی و دیگر اسناد بالا دستی در حال تدوین است که با بازنگری در جلسات بعدی نهایی خواهد شد.

وی افزود: شناسایی بلوک های شهری بالقوه و بالفعل شهر که ظرفیت گردشگری دارند و برند سازی و تصویر سازی شهر ساری با ظرفیت انتقال به نسل های آینده که سبب تمایز شهر ساری با سایر شهرها که سبب جذب سرمایه گزار و بازدید کننده باشد از اهداف کلی کارگروه گردشگری شهرداری ساری است.

محبوب از تلاش های مدیریت شهری بابت احداث بزرگترین مجتمع فرهنگی شمال کشور در بوستان ولایت تقدیر و تشکر کرد و در ادامه افزود: مدیریت شهری و در راس آن شهردار ساری با نگاه جامع در راستای گردشگری و تبدیل ساری به عنوان شهر گردشگری در کنار شهر دوستدار کودک و دوستدار سالمند ، ساری را در مسیر توسعه و ریل گذاری درست برای آیندگان قرار داده است.

وی ادامه داد : خانه گردشگری در بوستان ولایت و ایستگاه های راهنمای گردشگری در سطح شهر از دیگر فعالیت های برنامه ریزی شده کارگروه گردشگری شهرداری ساری در زمینه گردشگری و توریست در آینده به شمار می رود.

محبوب افزود : تورهای گردشگری نیم روزه و یک روزه ساری گردی ، کارگاه ها آموزشی جهت آموزش سفرهای ارزان قیمت ، برگزاری جلسات در قالب ساری شناسی از برنامه های کارگروه گردشگری شهرداری ساری تا پایان سال است.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های مهم این کارگروه حمایت از انجمن‌های میراث فرهنگی، طراحی فضای مناسب در وب‌سایت و امکان بازدید مجازی، تهیه اطلس جامع ، ایجاد کارگاه بسته‌بندی و برند سازی محصولات و احیای ابنیه های منسوخ از دیگر اهداف این نهاد خدماتی شده است که در حال پیگیری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 24 مهر 96، کدمطلب:547432، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین