پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
معاون فنی عمرانی شهرداری ساری گفت: برای رفع گره کور ترافیکی، تقاطع غیرهمسطح دو باند یکطرفه در میدان هلال احمر احداث می شود.

شعارسال: معاون فنی عمرانی شهرداری ساری گفت: برای رفع گره کور ترافیکی، تقاطع غیرهمسطح دو باند یکطرفه در میدان هلال احمر احداث می شود.

عباس رشیدی به گره ترافیکی میدان هلال‌احمر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این محل ، تقاطع بلوار دفاع مقدس(کمربندی شرقی )، بلوار طالقانی و بلوار امام رضا و نیز نقطه اتصال حلقه کناری شهرساری بوده از حجم بار ترافیکی سنگینی در ساعات مختلف شبانه روز برخوردار است.

وی افزود: بر این اساس و در راستای روان سازی ترافیک این منطقه ، احداث تقاطع غیر هم سطح میدان هلال احمر بصورت ۲ باند یکطرفه از بلوار دفاع مقدس (کمربندی شرقی) به بلوار امام رضا و بر مبنای طرح جامع ترافیک در دستور کار شهرداری ساری قرار گرفت.

این مسئول عرض ۸ متری زیرگذر و قوس کلوتوئید با شعاع ۷۵ متری از بلوار دفاع مقدس بسمت بلوار امام رضا را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: طول کلی زیرگذر از ابتدای رمپ ورودی تا خروجی ۳۱۷ متر با ارتفاع مجاز ۵ متری و با شیب رمپ های حداکثری ۸ درصد خواهد بود .

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری روش اجرای ساختمان زیرگذر را بصورت احداث شمع ستون دانست و گفت: نمای داخلی بصورت پنل های پیش ساخته بوده خواهد بود و سطح کل عرشه نیز ۷۷۳ متر مربع است.

رشیدی سهولت انتقال حجم حدود ۲۰ درصد از ترافیک بلوار دفاع مقدس به بلوار امام رضا را از دیگر مزایای این طرح برشمرد و ادامه داد: با ایجاد میدان و دوربرگردان‌ها و ایستگاه‌های تاکسی ، روان‌سازی ترافیک و ساماندهی عبور و مرور در این منطقه عملیاتی خواهد شد.

این مسئول به هدایت آبهای سطحی زیرگذر میدان هلال احمر اشاره کرد و گفت: با مطالعات و بررسی به عمل آمده مقرر شد هدایت آب‌های سطحی زیرگذر به‌صورت کانال زیرزمینی( نقب ) از زیرگذر به رودخانه تجن اجرایی شود.

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری با قدردانی از صبوری و شکیبایی شهروندان در طول اجرای پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد: پروژه زیرگذر میدان هلال احمر در راستای طرح جامع ترافیکی و با راهبرد روان سازی ترافیک شهری با همت تیم مدیریت شهری و همراهی شهروندان بزودی در دستور کار قرار گرفته و اجرایی خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1396، کدخبر: 4238538، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
این تقاطع ها اگه ساخته نشه شهر با ترافیک گره میخوره
فقط مشکل اینه که هیچ وقت زود تمومش نمیکنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین