پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
استاندار مازندران، نبود بسته مناسب را ضعف سوغات استان بیان و بر حمایت جدی از صنایع دستی استان تاکید کرد.

شعار سال: محمد اسلامی پیش ازظهر جمعه در حاشیه بازدید از غرفه مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری و بازدید از غرفه شهرداری ساری بر لزوم ایجاد فضای دوچرخه سواری برای شهروندان تاکید کرد وگفت: شهرداری در حوزه مرمت آثار تاریخی شهرهای دارای بافت تاریخی از میراث حمایت کند.

وی همچنین با اشاره به قدمت دیرینه صنایع دستی و سوغات در استان اظهار داشت: سوغات مازندران نیاز به حمایت جدی دارد و ضعف اصلی آن نبود بسته بندی مناسب است.

وی تصریح کرد: ظرفیت ها و فرصت های گردشگری باید به نوعی طراحی شود که برای تمام طبقات جامعه قابل استفاده باشد نه قشر خاص و به بهبود و اصلاح سیستم عرضه محصولات خدمات گردشگری در بخش بومگردی استان مازندران نیاز داریم.

اسلامی افزود: حمایت از صنایع دستی تنها با ایجاد بازارچه های موقت و دائمی و نمایشگاه های مرتبط و همچنین ورود شهرداری ها در طراحی های شهری اتفاق می افتد.

 نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری از دوم تا ششم بهمن ماه در تهران دائر است و مازندران از ۲ استانی است که موفق شده در سالن مجزا، فرصت بیشتری برای معرفی جاذبه‌های گردشگری با محوریت نقش طبیعت و گل و گیاه در صنعت گردشگری را در اختیار داشته باشد.

بومگردی و فعالیت‌های مدیریت شهری در حوزه گردشگری هم با حضور فعال شهرداری بابل و ساری در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 6بهمن 96، کدمطلب:4210338، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
به نظرم صنعت توریسم مازندران نیازمند حمایت و سیاست گذاری های جدی تریه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
این حمایت ها اگر به طرز درستی انجام بشه باعث میشه که در زمینه های اقتصادی اشتغال خوبی در شهرستان ها به وجود بیاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین