پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
استاندار مازندران ، مدیران دستگاههای اجرایی استان را مکلف کرد با کار جهادی تا دهه فجر سال آینده و همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی عقب ماندگی ها را جبران بکنند تا مردم دستاوردهای نظام را ملموس تر درک بکنند .

شعار سالمحمد اسلامی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر مازندران ، افزود : مدیران دستگاه های اجرایی مازندران می بایست با کار و تلاش بیشتر جبران برخی کم و کاستی های گذشته را بکنند تا هدفگذاری مورد نظر جمهوری اسلامی جامه عمل پوشانده شود .

وی ادامه داد : این تلاش و کار جهادی همراه با برنامه مدیران است که می تواند کشور را از برخی ناملایمتی ها و کاستی ها نجات بدهد.
استاندار مازندران گفت :انقلاب اسلامی ایران در این 39 سال پس از پیروزی انقلاب فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است که در تمامی این صحنه ها مردم حضور پرشوری داشته اند .
اسلامی ادامه داد : با وجود تمامی سنگ اندازی ها در مسیر فعالیت این انقلاب ، اما به دستاوردهای خوبی در عرصه هایی همچون هسته ای دست یافته ایم که شاید به صورت ملموس در اختیارمردم قرار نگرفته است .
وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت که مدیران دستگاه های اجرایی باید ازاین فرصت بیان دستاوردهای نظام به خوبی استفاده بکنند .
به گفته استاندار مازندران در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعدد برگزاری برنامه ها مهم نیست و آنچه حائز اهمیت است کیفیت بخشی این برنامه و معرفی انقلاب و دستاوردهای آن به جامعه است.
وی با تاکید بر معرفی و تبیین انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان به عنوان نسل آینده این انقلاب ، گفت که می بایست بدنبال مطلع کردن و بیان حقیقت های انقلاب به این قشر باشیم تا آنها با شناخت و باور خود آن را درک بکنند.

*** اجرای بیش از 14 هزار برنامه در دهه فجر امسال
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فعالیت 300 کمیته تخصصی ، شهرستانی و ستادهای دهه فجر در استان ، گفت که دهه فجر امسال بیش از 14 هزار عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب در مازندران برگزار می شود .
حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود : می بایست در این ایام با رجوع به شعارهای زمان انقلاب ، بار دیگر مسائل انقلاب را مرور و در جامعه زنده بکنیم .
وی همچنین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از برنامه هادر دهه فجر امسال ذکر کرد .
مازندران در دوران انقلاب اسلامی 80 شهید ، 45 جانباز و 24 زندانی سیاسی قبل از انقلاب تقدیم نظام کرد .
برگزاری آیین تجلیل از جانبازان دوران انقلاب اسلامی ، برگزاری برنامه های دهه فجر در چهار هزار مسجد ، مشارکت یک هزار و 113 کانون مساجد و نواختن زنگ انقلاب اسلامی از برنامه های دهه فجر امسال در مازندران است که در این جلسه عنوان شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 3دی 96، کدمطلب:82774141، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
دقیقا
کاش مدیران کل کاراشون رو مختص این دهه نکنن و تمام سال اینده رو جهادی فعالیت کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین