پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۳۲
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
استاندار مازندران با تاکید بر برخورد جدی با ساخت و ساز غیرمجاز در حریم انفال، گفت: ساخت و ساز در حریم ۶۰ متری سواحل مازندران متوقف شود.

شعارسال: استاندار مازندران با تاکید بر برخورد جدی با ساخت و ساز غیرمجاز در حریم انفال، گفت: ساخت و ساز در حریم ۶۰ متری سواحل مازندران متوقف شود.

محمد اسلامی در شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران، قانون گرایی و قانونمندی را از جلوه‌های توسعه یافتگی دانست و اظهار داشت: کشور ما از دو نعمت قانون و ظرفیت ولی فقیه برخوردار است که همه باید به قانون و تدابیر مقام معظم رهبری پایبند باشیم.

وی با اشاره به اینکه عدم شناخت قوانین و مقررات موجب مدیریت بحران آفرین می‌شود افزود: قوانین و مقررات برای عملکرد دقیق و شفاف و مسدود کردن مسیر فساد است و سلامت محیط اداری به مراقبت و حفاظت نیاز دارد. سلامت اداری با مدیریت هوشیار و قاطع محقق می‌شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: با دست اندازی به بیت المال و فرار مالیاتی باید شدیداً برخورد شود و حقوق بیت المال وصول شود.

استاندار مازندران بر آزادسازی 60 متر حریم ساحل دریا تاکید کرد و گفت: برای آزاد سازی حریم دریا ملاحظه ای صورت نگیرد و به هیچ کس نباید اجازه داد در حریم 60 متری دریا ساخت و ساز انجام دهد.

اسلامی، حفظ محیط زیست را تکلیف شرعی دانست و گفت: اراضی شمال موهبت الهی است و در هیچ جا وجود ندارد و با توجه به قوانین و ضوابط برای برون رفت از مشکلات فکر اساسی شود و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید باید عملیاتی شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای توسعه استان باید از اراضی ناب حفاظت کنیم افزود : طرح‌های هادی روستایی واقع بینانه نیست و برای رشد و توسعه روستا باید فکری اساسی کرد.

وی خواستار برخورد قاطع با سودجویان و زمین خواران شد و گفت: جمهوری اسلامی به دنبال عزت ، سعادت و آسایش مردم است و معتقد است که اصلاح دنیای مردم و عمران وآبادانی کشور، رضایت مردم و برکت خداوند را به دنبال دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 دی 1396، کدخبر: 1609518، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین