پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
اسلامي گفت: افزايش افراد تحت پوشش کميته امداد و بهزيستي خدمت نيست .

شعار سال: سيد محمد اسلامي، استاندار در نشست با فعالان سياسي و حاميان دولت در استان با اشاره به اينکه مازندران را نمي شود با اتاق فرمان هاي متعدد مديريت کرد افزود : يکي از عوامل بازدارنده توسعه استان شهرگرايي و محله گرايي بوده و بايد به اين روند خاتمه دهيم .

وي توسعه متوازن و پايدار بر اساس آمايش سرزمين را محور فعاليتها خواند و گفت : فقر و شکاف طبقاتي موجب نا اميدي مردم مي شود و ضرورت دارد با شناسايي ظرفيت ها و شناسايي حلقه هاي مفقوده کسب و کار به دنبال رونق توليد و اشتغال در استان باشيم .
مقام عالي دولت در استان حمايت از کشاورزان ، توليدکنندگان و روستائيان را ضروري دانست و گفت : افزايش افراد تحت پوشش کميته امداد و بهزيستي خدمت نيست .
اسلامي بر تحقق وعده هاي رياست جمهوري تاکيد کرد و گفت : قولهاي رياست جمهوري را استاندار و مديران بايد عملياتي کنند .
وي تاکيد کرد : همه بايد همگرا و همصدا شويم و معيشت مردم را ساماندهي کنيم .
استاندار مازندران از تشکيل کميته ارزيابي انتصابات در استاندار خبر داد و گفت : انضباط فکري و رفتاري بايد در مديريت استان حاکم شود و شما حاميان دولت در استان عيون ما باشيد و مشکلات مردم را رصد و گزارش نمائيد .
اسلامي بر توسعه تبادلات و تقويت روابط بين الملل تاکيد کرد و گفت : در اين استان صنعگتران و توليدکنندگان صادقي هستند که مشغول خدمت و توليد هستند ولي مورد بي مهري قرار گرفتند .
وي تصريح نمود : ناکارآمدي مديريتي بايد خاتمه يابد و افراد شايسته به کار گرفته شوند .
استاندار جوانگرايي و بکارگيري افراد شايسته را اولويت اصلي در بکارگيري مديران خواند و ابراز اميدواري نمود با توسعه اقتصاد دريا محور ، گردشگري مديريت شده و بوم گردي و رونق صنايع دستي چرخ اقتصادي مازندران به حرکت درآيد و زمينه اميدآفريني و نشاط در استان فراهم گردد.
در اين نشست تعدادي از اعضاي ستادهاي دکتر روحاني در ايام انتخابات و فعالان سياسي شهرستانها به بيان ديدگاهها و نظرات خود پرداختند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار 14 آذر 96، کدمطلب:120171205095109734، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین