پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با تاکید بر تقویت کمک خیران در حوزه امداد، گفت: تکمیل ۳۰۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد مازندران نیازمند کمک خیران است.

شعارسال: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با تاکید بر تقویت کمک خیران در حوزه امداد، گفت: تکمیل ۳۰۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد مازندران نیازمند کمک خیران است.

رضا نوروزی امروز در همایش تجلیل از خیران و حامیان نیکوکار مازندران با عنوان "والی مهر" اظهار داشت:گرامی می‌داریم دهه فجر را که به برکت آن مردم از ظلم و ستم خارج شدند که باید قدردان این انقلاب و نظام و پیرو امام و شهدا باشیم.

وی افزود: کمیته امداد از نهادهای فرهنگی انقلاب و با حضور خیران جهت عدالت اجتماعی و رفع محرومیت گام بر می‌دارد و در این میان مردم شریک راهبری و استراتژیک امداد در رسیدگی و خدمت رسانی به فقر و محرومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران تصریح کرد: امداد خدمت‌گذار خیرانی بوده که می‌خواهند به هر نحوی به جامعه خیر برسانند که این توفیقات آثار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در جامعه ایجاد می‌کند.

نوروزی گفت: آنچه خداوند در اختیار ما قرار داد باید شاکر باشیم و به افرادی که نیازمند دستگیری هستند کمک کنیم.

وی بیان کرد: در 9 ماههه امسال، 27 هزار و 305 خانوار با جمعیت 45 هزار و 868 نفر زیرپوشش این نهاد مقدس هستند و بیش از 39 هزار نفر سالمند روستایی زیرپوشش طرح شهید رجایی قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، تصریح کرد: در 9 ماهه نخست امسال دو هزار و 128 نفر از مددجویان امداد از خدمات بیمه درمانی برخوردار شدند و 114 میلیارد و 521 میلیون ریال دربخش سلامت هزینه شد و هزار و 413 خانوار افراد خانواده زندانی زیر پوشش این نهاد قرار گرفتند و از کمک هزینه معیشت، بیمه خدمات درمانی، مستمری خدمات فرهنگی و خودکفایی استفاده کردند.

نوردزی تصریح کرد: مازندران جز استان‌های برتر در زمینه سهم مردم در کمک به این نهاد بوده و با داشتن سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت سرانه صدقه روزانه 18 تومان است که می‌توانیم با صدقه و انفاق جهت محرومیت‌زدایی گام برداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: سه هزار و 400 تسهیلات یک تا دو میلیون تومان، 500 جهیزیه و در ساخت سه هزار واحد مسکونی در انتظار کمک خیران هستیم که امیدواریم با حضور این افراد بتوانیم گامی در جهت رفع محرومیت‌ها و رفع نیازمندی‌های استان برداریم

در این مراسم از خیران و نیکوکاران استان با اهدای جوایز تجلیل شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 1647298، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابلی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
در مازندران سرمایه داران بزرگی هستند که اگه یک دهم سرمایه اشون رو خرج کنن برای نیازمندان مشکل فقر تو مازندران حل میشه
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
واقعا خیران مازندارنی تکن...خیلی از بیمارستانا و مدرسه ها و خونه هارو هزینشو کامل برای مردمشون تقبل می کنن مخصوصا خیرایه شهر بابل
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین