پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
مدیرکل کمیته امداد مازندران از کمک یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومانی در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۱۰۰ مسکن نیز برای فقرا احداث می شود.

شعارسال:  مدیرکل کمیته امداد مازندران از کمک یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومانی در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۱۰۰ مسکن نیز برای فقرا احداث می شود.

رضا نوروزی با بیان اینکه مازندرانی هادر کمک به هم نوع همواره پیشتاز هستند، گفت: مردم نیکوکار این استان با اهدا یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان در قالب کمکهای نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد به یاری زلزله زدگان کرمانشاه شتافتند.

نوروزی با اشاره به اینکه تاکنون اقلام کمکهای مردمی در قالب ۱۰ محموله خودروی سنگین به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد، افزود: کمکها شامل پتو ، چادرموادخوراکی ، وسایل گرمایشی و نایلون بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۶۶ پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی در استان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه ایجاد شده بود، ادامه داد: با توجه به سرد شدن هوا ،سعی می کنیم تاکمکهای مردمی در سریعترین زمان ممکن فراهم و به دست هموطنان کرمانشاهی برسد.

نوروزی با اشاره به اینکه ۱۰۰واحد مسکن برای فقرا در منطقه زلزله زده کرمانشاه با کمک و مشارکت مردم نیکوکار مازندران ساخته می شود، اظهار داشت : مازندرانی های نیکوکار می توانند در این بخش نیز با این نهاد همکاری کنند تا از درد خانواده های آسیب دیده کم شود.

نوروزی با تقدیر از همراهی مردم مازندران با کمیته امداد ، افزود: مردم استان می توانند از طریق شماره گیری با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بشتابند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 آذر 1396، کدخبر: 4151589، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین