پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه گرمخانه شهرداری بابل مجهز بوده و خدمات مناسبی ارائه می‎دهد، گفت: علاوه بر بابل و ساری، چهار شهر مازندران دارای گرمخانه برای ساماندهی متکدیان خیابانی می‎شود.

شعارسال: علیرضا یونسی در حاشیه بازدید از گرمخانه شهرداری بابل  اظهار کرد: یکی از کارهای خوب و ارزندهای که شهرداری بابل نسبت به انجام آن اقدام کرد احداث گرمخانه برای ساماندهی متکدیان خیابانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این گرمخانه به شکل زیبا و مناسبی بازسازی شده است، افزود: دو واحد مجزا آقایان و خانم‌ها در این گرمخانه در نظر گرفته شده و نیروهای شهرداری بعد از جمع آوری متکدیان نسبت به ساماندهی آنها اقدام می‌کنند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه بیشتر برنامههای گرمخانه شهرداری بابل به صورت کارشناسی دقیق انجام شده است، از همکاری فرمانداری، دادستانی، فرماندهی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی با شهرداری بابل تقدیر کرد.

یونسی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب گرمخانه شهرداری، بررسی مشکلات اجتماعی متکدیان خیابانی توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی بابل و کمک برای رفع این مشکلات است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در حال حاضر شهرهای بابل، ساری، آمل و تنکابن دارای گرمخانه هستند و ساماندهی متکدیان خیابانی در این شهرها به خوبی انجام میشود، گفت: علاوه بر این شهرها، شهرهای قائم شهر، نور، محمودآباد و نوشهر نیز در آینده نزدیک دارای گرمخانه می‌شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15مرداد1396، کدخبر: 13960514001467: www.mazandaran.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین