پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
فرماندار یزد گفت: ساماندهی متکدیان بر عهده یک دستگاه و نهاد خاصی نیست و نیاز به یک اراده جمعی دارد و تمام دستگاه‌های مرتبط باید این موضوع را در اولویت خود قرار دهند.

شعار سال: مصطفی سالاری در نشست ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان یزد با بیان اینکه در سال گذشته جلساتی با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی متکدیان و کودکان خیابانی در سطح شهرستان برگزار شده، اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری دستگاه قضایی، شهرداری، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مصوبات اجرایی شده و قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

فرماندار یزد تصریح کرد: برای جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان و حل این مسئله اجتماعی مهم به همگرایی، همکاری و همفکری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیاز است و رفع این آسیب اجتماعی کار یک دستگاه و نهاد نیست و مصمم هستیم این طرح را با جدیت بیستری دنبال کنیم.

وی با تأکید به اینکه ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان به عنوان یک ضرورت اجتماعی فرهنگی باید در اولویت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های و آئین نامه کودکان کار و متکدیان که تدوین شده است باید آموزش‌های لازم و پوشش حمایتی برای این افراد در نظر گرفته شوند تا بتوانند به زندگی عادی خود برگردند.

سالاری بیان کرد: رفع این معضل و آسیب‌های اجتماعی آن به یک زیربنای فرهنگی نیاز دارد که بخشی از آن به فرهنگ برمی گردد، بخشی به گروه‌های مردم نهاد و بخشی از آن نیز به خود مردم باز می‌گردد که باید کمک کنند.

وی با تقدیر و تشکر که از تمام دستگاه‌هایی که در این زمینه فعال هستند، تأکید کرد: توجه به معضلات ایجاد شده توسط متکدیان در شهر یزد باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و از همه این موضوع را خواستاریم که با پیگیری‌های مستمر و هماهنگ در جهت ساماندهی متکدیان در سطح شهر اقدامات لازم صورت گیرد

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 31 خرداد 1396، کد مطلب: 1442517:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین