پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۶۲۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
بانک‌های دولتی و خصوصی مشترکا تصمیم گرفتند هزینه چاپ سررسید 1397 را برای بازسازی خسارات ناشی از زلزله کرمانشاه هزینه کنند.

شعار سال: کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی و شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در نامه‌ای خطاب به دکتر کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر سیف رییس کل بانک مرکزی با تخصیص بودجه چاپ سررسید امسال به زلزله زدگان موافقت کردند.

در این نامه که به امضای کوروش پرویزیان رییس شورای عالی کانون بانک های و موسسات اعتباری خصوصی و محمدرضا حسین زاده رییس شورای هماهمگی بانک‌های دولتی رسیده، آمده است: با عنایت به وقوع حادثه مهیب زلزله در استان کرمانشاه و با امعان نظر به ابراز همدردی مقامان کشوری با هموطنان آسیب دیده ناشی از زلزله، مدیران عامل نظام بانکی کشور نیز به منظور ابراز همدردی و همیاری با اسیب دیدگان ناشی از حادثه مذکور در جلسه مشترک 29 آبانماه 1396 خود با تخصیص بودجه چاپ تقویم و سررسید سالانه برای کمک به آسیب دیدگان موافقت کرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبر فوری، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کد مطلب: 215005، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین