پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۹۶۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
وزیر اقتصاد گفت: با رئیس‌کل بانک مرکزی توافق نامه‌ای به امضا رسیده که بر مبنای آن، بانک ها موظف به ارائه اطلاعات مالیاتی شده‌اند.

شعارسال : کرباسیان، دوشنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری ادامه داد: اگر بانک ها تا ۱۰ روز دیگر همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشند، سازمان مالیاتی اسامی بانک ها را اعلام خواهد کرد؛ بر این اساس بانک هایی که در این حوزه همکاری لازم را نداشته باشند، بدون شک نباید منتظر حمایت وزارت اقتصاد باشند.

وی با بیان این که در تعامل با مجلس و کمیسیون اقتصادی، اولین لایحه قبل از بررسی بودجه ارائه خواهد شد، گفت: لایحه صندوق‌های مکانیزه فروش، نهایی خواهد شد و در فرصت باقی مانده، اصناف آموزش های لازم را خواهند دید.

وی در بخش دیگری، واگذاری اموال مازاد بانک ها را یک تکلیف دانست و گفت: کمیته‌ای ویژه، با زمان‌بندی خاص برای واگذاری اموال مازاد بانک ها تشکیل شده است که بر این اساس، گزارش برنامه زمان‌بندی برای فروش اموال بانک ها در دستور کار قرار گرفته است؛ در این میان طی یک سال باید ۱۵ هزار میلیارد تومان از این اموال به فروش برسد که این کار انجام شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به مصوبه شورای پول و اعتبار در خصوص نرخ سود بانکی افزود: سود تسهیلات بین بانکی، نظم دهی شده و این امر، جزو وظایف شورای پول و اعتبار است. البته کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی نیز در دستور کار قرار گرفته است که به عنوان وزیر اقتصاد آن را پیگیری می کنم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار:15آذر 1396، کدخبر: ۷۵۳۰۶۹،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین