پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با دکتر نوبخت معاون رییس جمهور در آخرین روز ماه برگزار گردید.

شعار سال: شنیده ها از منابع موثق حاکی از این است که در این جلسه حمایت قاطع همه نمایندگان استان گیلان مبنی بر ابقای استاندار فعلی استان گیلان آقای دکتر نجفی بوده است.

اما طبق شنیده ها واکنش دکتر نوبخت در این جلسه پس از تحسین و تبریک به استاندار گیلان مبنی بر اینکه ایشان توانسته است همه نمایندگان استان گیلان را همراه و حامی خود داشته باشد نام بردن از سه گزینه دیگر و سپس درخواست از نمایندگان برای این بوده که باز هم گزینه های دیگری را نیز معرفی کنند! لازم به ذکر است که در روزهای اخیر نیز نماینده ولی فقیه در استان گیلان از ادامه حضور دکتر نجفی حمایت قاطع کرده بود. با این اوصاف باید گفت دکتر نجفی از معدود استاندارانی در تاریخ گیلان است که حمایت قاطع نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان استان را داراست.

حال باید دید دکتر نوبخت به عنوان یکی از مهمترین عناصر تاثیر گذار در تصمیم گیری برای انتخاب استاندار با ادامه حضور نجفی در استانداری موافقت می کند و یا در تقابل با نمایندگان گیلان و نماینده ولی فقیه مسیر دیگری را در پیش خواهد گرفت؟!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی گیل خبر، تاریخ انتشار 31 شهریور 96، کد مطلب: 306606، www.gilkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین