پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
همزمان با موج تغییر استانداران در سراسر کشور، اخبار ضد و نقیضی در خصوص انتخاب استاندار جدید سمنان به گوش می رسد.

شعار سال: یک روز مانده به جلسه هیات دولت، انبوهی از اخبار و مصاحبه های ضد و نقیض در خصوص تعیین استاندار جدید سمنان، گروه ها و کانال های خبری این استان را فراگرفته است.

ساعاتی پس از انتشار خبری مبنی بر احتمال ادامه حضور "محمدرضا خباز" استاندار فعلی سمنان، کانال تلگرامی ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به نقل از وی اعلام کرد محمدرضا خباز بزودی راهی استانداری چهارمحال و بختیاری خواهد شد و مهدی عبوری نیز مسئولیت استانداری سمنان را برعهده می گیرد.

سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده شاهرود و میامی نیز روز گذشته در گفتگو با یکی از رسانه ها، از قطعی شدن تصمیم وزارت کشور برای معرفی "مهدی عبوری" شهردار موفق ساری به هیات دولت برای انتخاب به عنوان استاندار جدید سمنان خبر داده بود.

جالب آنکه ساعتی پیش یکی از چهره های نزدیک به اصلاحات در استان سمنان از احتمال انتخاب "حسین سیستانی" معاون استاندار اصفهان به عنوان استاندار جدید سمنان خبر داد و گفت اصلاح طلبان استان از استانداری سیستانی حمایت خواهند کرد.

به هر تقدیر امید است با روشن شدن هرچه سریعتر این موضوع از سوی هیات دولت، ابهامات ایجاد شده در افکار عمومی استان پایان یابد و شرایط سیاسی استان از تزلزل فعلی خارج شده و به حالت عادی خود بازگردد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:1221597، www.dana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین