پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پیروی از ولایت فقیه توطئه استکبار را خنثی می کند.

شعارسال: حجت الاسلام مهدی ستوده تصریح کرد: ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی است و پیروی از آن عامل شکست توطئه های دشمنان نظام اسلامی است.

وی ولایت فقیه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: دشمن همواره به دنبال لطمه به آرمان های انقلاب است اما با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، پیروی از ولایت فقیه عامل موفقیت و پیروزی بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان متذکر شد: تغییر اذهان و اندیشه مردم از آخرت گرایی از ترفندهای دشمن است و این در حالی است که ولایت فقیه همواره دوری از دنیا طلبی و آخرت گرایی را عامل سعادت دانسته است.

ستوده افزود: تضعیف جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی مهمترین هدف بدخواهان نظام است و ضروری است با بصیرت در مقابل این ترفند ایستادگی کرد.

وی در خصوص برخی اعتراضات اخیر ادامه داد: ضروری است به موضوع اشتغال و بیکاری جوانان توجه ویژه شده و در عین حال که اشتغال موجود حفظ می شود زمینه های شغلی جدید نیز ایجاد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به ضرورت ایجاد تشکل های کارگری و کارفرمایی نیز تاکید و اضافه کرد: در واقع فرصت فعالیت آزاد تشکل ها زمینه ساز حمایت از منافع صنفی نیروی کار خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: ۱۱ دی 1396 ، کدخبر: 4188250 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین