پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: پایه و اساس تفکر انقلاب اسلامی مردم محور بودن آن است و بنابراین برنامه‌های دهه مبارک فجر در فردیس باید رویکردی مردم‌محور داشته باشد.

شعار سال: محمدرضا فلاح نژاد روز دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: برنامه های ایام الله فجر باید وحدت بخش و حول محور همکاری و همدلی انجام گیرد و در این صورت است که می توانیم اهداف و آرمان های انقلاب را به خوبی حفظ کنیم.
وی اظهار داشت: بعضی از مدیران روش های مدیریتی کلان یا تکریم ارباب رجوع،رضایتمندی شهروندی را بلد نیستند و این امر سبب نارضایتی مردم شده است.
فلاح نژاد با بیان اینکه مشکلات معیشتی سبب نارضایتی مردم از برخی مدیران اجرایی شده است ، گفت: باید به این مشکلات رسیدگی کرد.
وی با بیان اینکه 99 درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند، گفت: برخی افراد تلاش می کنند ذهنیت جوانان را نسبت به نظام اسلامی منحرف کنند.
وی افزود: تبیین و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و آگاهی بخشی و معرفت افزایی آرمان های انقلاب اسلامی ضروری است.
فلاح نژاد گفت: امسال برنامه های دهه فجر باید با شکوهتر و بهتر از سال های گذشته برگزار شود چرا که باید نظام و انقلاب اسلامی را به خوبی برای جوانان و نوجوانان ترسیم کنیم.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد کمیته ارزیابی برای برنامه های دهه فجر، اظهار داشت: این کمیته عملکرد ادارات را در این دهه بررسی می کند و با اداراتی که به وظیفه خود عمل نکنند، برخورد می شود.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: مدیران شهرستان نیز طی دهه فجر باید در مساجد و محله به محله حضور یابند و با توجه به رویکرد مردم محوری برنامه ها، ضمن دیدار با مردم به بررسی مشکلات مردم بپردازند.
فلاح نژاد افزود: سخنران ایام دهه فجر از اهمیت بسزایی برخوردار است سخنران باید بتواند با روش های استاندارد در راستای آگاهی بخشی به جامعه اقدام کنند.
وی ادامه داد: مسئولان شهرستان باید کمبودها و دغدغه های دولت را به مردم بازگو کنند آنهایی که مطالبه گری را بالا می برند از دوستان مردم نیستند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهداء ،غباروبی از مزار شهداء،دیدار با خانواده شهداء،افتتاح فرهنگسرای قرآن و طبیعت،مسابقات دوچرخه سواری ،نمایشگاه کتاب،جشن انقلاب،کلنگ زنی مدرسه در ابراهیم اباد مشکین دشت،افتتاح مدرسه خیر ساز،برگزاری شب شعر از برنامه های دهه فجر در این شهرستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 2 بهمن 96، کد مطلب: 82804156: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
امسال خوبه که مسئولین به این فکر افتادن دهه فجر رو با رویکرد مردم محور اجرا کنن تا شاید مشکلی هم از مشکلات مردم حل بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین