پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۸۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
استاندار قم با بیان اینکه سیاه نمایی و تخریب دولت و نظام دلخواه دشمنان ماست، خاطرنشان کرد: از همگان انتظار است که با برنامه های خودشان و ارائه عملکرد بذر امید و نشاط را در جامعه بارور نمایند.

شعار سال: استاندار قم با بیان اینکه سیاه نمایی و تخریب دولت و نظام دلخواه دشمنان ماست، خاطرنشان کرد: از همگان انتظار است که با برنامه های خودشان و ارائه عملکرد بذر امید و نشاط را در جامعه بارور نمایند.
بهرام سرمست روز یکشنبه درآیین افتتاح نمایشگاه «شکوه چهل ساله در قم»، افزود: در شرایطی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم که به لحاظ زمانی درچهلمین سال انقلاب قرار گرفته ایم و این عدد پرمعناست.

وی اضافه کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب چهل سالگی نشانه پیری انقلاب نیست، بلکه نشانه بلوغ و شکوفایی و شروع جدیدی برای انقلاب است.

وی گفت: چنین روزهایی فرصتی است تا انقلاب اسلامی را از جهات مختلف مرور و مطالعه کنیم، که چرا انقلاب شکل گرفت، چگونه به پیروزی رسید و استمرار یافت.

سرمست با اشاره به گذشته پرافتخار نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: این انقلاب فراز و نشیب های سخت و توفانی را گذرانده تا به 40 سالگی رسیده است، ملت حماسه آفریدند و در برابر انواع خطرها و فشارها مقاومت کردند.

وی با اشاره به مراحل مختلف سازندگی و خدمت رسانی دولت گفت: چگونگی انعکاس دستاوردها و بازتاب های انقلاب از مهم ترین نیازهای کشور است تا بتوانیم امید به آینده در نسل جوان ایجاد کنیم.

وی افزود: اگر امسال به نام افتخار به گذشته و امید به آینده نامگذاری شده، 40 سال بعدی ما منوط به این است که همچنان امید به آینده را در دل های مردم زنده نگه داریم.

استاندار قم با بیان اینکه سیاه نمایی و تخریب دولت و نظام دلخواه دشمنان ماست، خاطرنشان کرد: از همگان انتظار است که با برنامه های خودشان و ارائه عملکرد بذر امید و نشاط را در جامعه بارور نمایند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب در قم معنای دیگری دارد، بیان کرد: قم خاستگاه انقلاب است و اگر این جشن را در این شهر مقدس باشکوه برگزار می کنیم نشانه این است که همچنان به آرمان ها، اهداف و ایده ها وفاداریم و در این راستا از همه مسئولانی که کمک کردند این نمایشگاه برگزار شود تشکر می کنم.

سرمست با بیان اینکه مردم پشتوانه و سرمایه اصلی نظام هستند، افزود: دستاوردهای انقلاب باید دراین نمایشگاه برای مردم تبیین شود، نه از حیث این که بخواهیم منت بگذاریم بلکه از حیث اینکه اطلاع رسانی و ادای وظیفه کرده باشیم.

نمایشگاه تا روز پنجشنبه 18 بهمن ماه برای بازدید آحاد مردم دایر است و علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها نیز از ساعت 14 تا 21 برای بازدید دراین مکان حضور یابند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:14بهمن 1397،کد خبر:808139،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
بله این فرمایش اقای استاندار درسته ولیکن دولتم باید کمی روی عملکردهاش نظارت داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین