پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۸۷۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: بودجه روستاها ۳۰۰ برابر رشد داشته است و امکاناتی که امروز در بسیاری از روستاها فراهم است در شهرها وجود ندارد.

شعارسال: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: بودجه روستاها ۳۰۰ برابر رشد داشته است و امکاناتی که امروز در بسیاری از روستاها فراهم است در شهرها وجود ندارد.

نعمت‌الله ترکی در جشن انقلاب که روستای قشلاق دوم شهرستان قرچک برگزار شد با بیان اینکه سرانه مدارس تهران نسبت به تراکم آن در کشور 27 نفر است اظهار داشت: باید در مدیریت مدارس باید برای دانش‌آموزان مدرسه هوشمند و استاندارد بسازیم تا استعدادهای آن‌ها شکوفا شود.

* ایران جزو 8 کشور دانش‌بنیان در دنیا است

وی با اشاره به رشد و شتاب علمی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در سال 57 سرانه بهداشت و درمان وجود نداشت؛ اما امروز به برکت نظام اسلامی در هر منطقه‌ای بهترین متخصص بهداشت و درمان وجود دارد و در زمینه تجهیزات پزشکی جزء بهترین‌ها در منطقه هستیم و جزء 8 کشور دانش‌بنیان، نانو، شیمی و ... هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران همچنین افزود: بیشترین افتخارات ما در زمینه ورزش است و مدال‌آوران نامداری را در مسابقات المپیک و جهان داریم که همیشه پرچم ایران را به اوج رساندند.

ترکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد بودجه روستاها پس از پیروزی انقلاب تصریح کرد: بودجه روستاها 300 برابر رشد داشته است و امکاناتی که امروز در روستاها فراهم می‌باشد چه بسا در بسیاری از شهرها وجود ندارد.

* مهّم‌ترین سرمایه کشور رضایت و اعتماد مردم به نظام است

وی با بیان اینکه در طول 40 سال انقلاب اسلامی، کشور با تلخی‌ها و شیرینی‌های فراوانی مواجه بوده است گفت: علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌هایی که بر علیه کشور در 40 سال اخیر صورت گرفته است، اما درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون بیش از 235 هزار شهید و با رشادت‌ها و پایمردی ملت ایران، 40 ساله شد و ریشه‌های آن، بسیار مستحکم شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران در پایان جلب امید، رضایت و اعتماد مردم به نظام را مهّم‌ترین سرمایه کشور خواند و خاطرنشان کرد: تحقق مطالبات مردم در چارچوب موازین شرعی و تکالیف قانونی با کمترین میزان خطا به دور از گرایشات سیاسی باید اجرا شود تا مردم کوچک‌ترین تردیدی در این پایبندی نداشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1396، کدخبر: 1649031، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
ایران دانش دارد ولی کسی که از دانش مردمان استفاده کند ندارد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین