پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
در جریان افتتاح گاز روستای چکوور با حضور نماینده محترم شهرستان صومعه سرا ، فرماندار و جمعی از مسئولین زمانی که فرماندار شروع به سخنرانی نمود یکی از روستاییان بنا بر عادت در تایید سخنان فرماندار و پس از سخنانش سری تکان میداد و بله ایی میگفت که با برخورد عجیب و غیر قابل باور فرماندار رو به رو شد.

شعارسال: در جریان افتتاح گاز روستای چکوور با حضور نماینده محترم شهرستان صومعه سرا ، فرماندار و جمعی از مسئولین زمانی که فرماندار شروع به سخنرانی نمود یکی از روستاییان بنا بر عادت در تایید سخنان فرماندار و پس از سخنانش سری تکان میداد و بله ایی میگفت که با برخورد عجیب و غیر قابل باور فرماندار رو به رو شد.

دکتر اسماعیل پور پس از شنیدن اولین بله از سوی این فرد روستایی با صدای بلند این نشخص را از خود دور کرد.

پس از اینکه فرماندار این جملات را با صدایی بلند به آن روستایی روا داشت مردم آن شخص را از نزدیک فرماندار دور کردند.

با اینکه حرکت آن روستایی غیر عمد بود و برنامه ایی پیچیده و از پیش تعیین شده ایی برای این اقدام تبیین نشده بود!! پس از پایان مراسم نماینده شهرستان به همراه این شخص نزد فرماندار آمدند تا از دل آقای فرماندار در بیاورند که باز هم فرماندار حرکت عجیب دیگری انجام داد و دست رد به سینه نماینده شهرستان زد و رفت.

گویا اینگونه برخورد با مردم روستایی از سمت فرماندار پیش تر هم در روستای جاده کنار اتفاق افتاده بود.

به گفته کانال تلگرامی مبنا۲۴ یکی از اعضای شورای جاده کنار در راستای درخواست از فرماندار برای سرکشی از کوچه ایی در این روستا که ظاهرا مدت هاست در انتظار شن ریزی ست جلو ماشین فرماندار محترم را میگیرد که با برخوردی عجیب از سوی فرماندار مواجه میشود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از واران نیوز- تاریخ انتشار:21 بهمن 1394- کد خبر : 42595

- www.varannews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین