پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت : بسته معرفی جاذبه های گردشگری امامزاده های شاخص استان برای شناساندن به گردشگران خارجی تهیه می شود و در اختیار سفارتخانه کشورهای دیگر در کشورمان می گیرد.

شعار سال: حجت الاسلام ابراهیم حیدری روز شنبه در نشست توجیهی طرح سوگواره بصیرت عاشورایی که در ساری برگزار شد ، افزود : در گام نخست ، سفیر کشور عراق در ایران آمادگی خود را در تحقق این مهم و سوق دادن گردشگران و زوار کشورش به بقاع شاخص مازندران اعلام کرده است .

وی از روسای ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های مازندران خواست تا شناسنامه ، تاریخچه و عکس های بقاع متبرکه شاخص منطقه خود را در قالب لوح فشرده تهیه بکنند تا اداره کل اوقاف استان نسبت به جمعبندی اطلاعات بقاع شاخص و تهیه بسته برای ارسال به سفارتخانه ها اقدام بکند .

مدیر کل اوقاف مازندران گفت : بقاع شاخص استان در میان جاذبه های دیگر از جمله جنگل و دریا از دید مسافران مغفول مانده اند که می بایست با برنامه ریزی و کارهای راهبردی شناساندن این فضاها به جامعه را انجام بدهیم .

اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تعداد امامزاده های استان را 1361 امامزاده اعلام کرد .

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ضروت توجه به انجام نیات واقفان، افزود : 70 درصد موقوفات استان نیت واقفان آنها صرف درآمدها برای عزاداری امام حسین (ع) است .

حیدری تاکید کرد : عمل به نیات واقفان اصلی ترین موضوعی است که در صرف عواید حاصل از موقوفات مورد نظر روسای و مسئولان اوقاف استان مازندران مورد توجه است .

وی ادامه داد : عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایشان محرم امسال در 220 امامزاده استان برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف مازندران افزود : 450 مبلغ هم محرم امسال از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه به سراسر مازندران اعزام می شوند که 200 نفر از آنان غیربومی هستند.

مازندران دومین استان کشور از نظر تعداد موقوفات به شمار می رود و یک هزار و 22 بقعه ، 13 هزار موقوفه ، 190 هزار رقبه و هشت هزار اماکن مذهبی در این استان وجود دارد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 25 شهریور 96، کد مطلب: 82666317 ، www. irna. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین