پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همدان از بهره‌برداری 40 چشمه سرویس بهداشتی در محوطه بقعه امامزاده محسن(ع) همدان طی یک ماه آینده خبر داد.

شعار سال: بقعه متبرکه امامزاده محسن(ع) معروف به امامزاده کوه در روستای وفرجین، در 16 کیلومتری همدان و در یکی از دره‌های باصفا و دلگشای دامنه کوه الوند قرار دارد و به همین دلیل به امامزاده کوه شهرت یافته است؛ این بقعه متبرکه که بنای آن نیز تاریخی است، همه ساله به ویژه در ایام تابستان پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است.

اخیراً متوجه شدیم برخی از همشهریان و مسافران نسبت به وضعیت بهداشتی سرویس‌های بهداشتی این مکان اعتراض‌هایی داشته و خواستار رسیدگی به این مسئله بودند که با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در این رابطه صحبت کردیم.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی با اشاره به اینکه 40 چشمه به مجموعه سرویس بهداشتی بقعه متبرکه امامزاده محسن اضافه خواهد شد، اظهار کرد: قبلاً هشت چشمه سرویس بهداشتی یعنی چهار چشمه برای خانم‌ها و چهار چشمه برای آقایان وجود داشت که جوابگوی جمعیت عظیم زائران و مسافران در این منطقه نبود.

وی با بیان اینکه صف‌های طولانی باعث شد به دنبال ایجاد سرویس بهداشتی‌های دیگری باشیم، خاطرنشان کرد: نخستین اولویت را انجام اقداماتی در رابطه با سرویس بهداشتی این مکان مقدس قرار دادیم و ساخت 40 چشمه سرویس بهداشتی آغاز شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه اقدامات عمرانی 40 چشمه همزمان در حال انجام است اما کمی زمان‌بر خواهد بود، گفت: زیرساخت‌ها آماده شده و تقریباً هفته آینده 15 تا 20 چشمه قابل افتتاح است که امیدواریم مشکل به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه بقیه سرویس‌های بهداشتی‌ تا یک ماه آینده آماده افتتاح می‌شود، افزود: هفته آینده 20 سرویس بهداشتی قابلیت استفاده خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 25 مرداد 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۵۲۳۰۰۱۳۹۲:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین