پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: برای نخستین بار جهت اسکان مسافران و گردشگران عید فطر و تابستانی در بوستانهای این شهر گردشگری ظرفیت سازی و شده و شهرداری آماده استقبال از مسافران است .
شعار سال:فرشاد صادقی درجمع اعضای ستاد سفرهای تابستانی شهرداری یاسوج افزود: براساس تدابیر اندیشیده شده برای اسکان هرتعداد مسافردر بوستان های شهری یاسوج شامل ولایت، بانوان و چشمه نباتی مشکلی وجود ندارد .

وی بیان کرد: درهمین راستا زیرساخت های رفاهی، بهداشتی، تفریحی و پذیرایی در بوستان های یاسوج تامین شده است .

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده در بوستانهای یاسوج امسال 42 چشمه سرویس بهداشتی ساخته شده و 42 سرویس بهداشتی دیگر در دست اقدام است که تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد .

صادقی تصریح کرد: به منظور تامین نیازهای غذایی وخوراکی گردشگران و مسافران یاسوج صنوف مختلف در بوستانهای شهری ساماندهی شده و بر کار آنان نظارت می شود تا رضایت شهروندان حاصل شود .

وی ادامه داد: برای نخستین بارکلیه بوستانهای شهری دارای مدیریت مستقلی شدند .

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج عنوان کرد: افزایش رضایتمندی، ارتقاء شاخص های نظارتی، ساماندهی اسکان مسافران و تامین نیازهای اولیه مسافران از جمله اهدافی است که دراین طرح دنبال می شود .

صادقی افزود: هم اینک ستادهای اسکان در پارک های شهریاسوج شکل گرفته و آماده پاسخگویی به مسافران و گردشگران هستند .

وی ادامه داد: پس از بازدیدهای انجام شده از کلیه پارک های سطح شهر برخی از نیازها نظیر روشنایی پارک ها، تعمیر آبخوری ها، سرویس بهداشتی و تعمیر آبنماها در دستور کارقرار گرفته است .

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج ابراز امیدواری کرد: با اقدامات انجام شده زمینه رضایتمندی مسافران تابستانی فراهم شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 4 تیر 1396، کد مطلب: 37357: isna.irwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین