پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از تجهیز محورهای مواصلاتی استان برای عبور و اسکان زائران حرم امام خمینی (ره) خبر داد.

شعار سال: مهدی مهرور در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) که پیش از ظهر سه‌شنبه برگزار شد با اشاره به اینکه بر اساس اقدامات انجام‌شده تدابیر لازم اندیشیده شده است، ابراز امیدواری کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال نیز شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم باشیم.

مهرور با تأکید بر اینکه وظایف دستگاه‌ها برای بزرگداشت ارتحال امام مشخص‌شده است، گفت: لیست وظایف در اختیار روسای ستادها در شهرستان‌های استان قرارگرفته است.

وی با اشاره به آماده‌باش همه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان به فراخور مسئولیت‌های محوله، گفت: راه‌های پرتردد استان نیز در این روز با تجهیزات راهداری و اسکان موقت مهیای زائران خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به تردد زائران دیگر استان‌ها از محورهای مواصلاتی استان، گفت: برای این مهم پیش‌بینی‌های لازم لحاظ شده است.

به گفته مهرور در مسیرهای پرتردد نمازخانه، سرویس بهداشتی و سایر امکانات ضروری برای زائران در نظر گرفته‌شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۹ خرداد 1396، کد مطلب: 3992547: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
ع.ق74
امام امام امام
یکی از آرزوهامه که یه سالگرد رحلتو باشم حرم و سخنرانی رهبرو گوش کنم
حیف که اسم امام و رسمش شده بازیچه یه سریا که مردمو بدبین میکنن...حیف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین