پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۰۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در تیر ماه سال جاری، تردد تعداد ۲۳ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۹۶ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسید.

شعارسال: افشین پیرنون اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۸ سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده در تیر ماه سال جاری ۲۳ میلیون و ۳۱۷ هزار ۴۹۶ وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت شده در آزاد راهها ۱۸ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۷۵۶ تردد معادل ۷۹.۵ درصد کل تردد استان بوده است.

وی افزود: بیشترین میزان ترافیک در تیر ماه سال جاری مربوط به ۱۴ تیرماه سال جاری بوده است در این روز آزاد راه قزوین – کرج «رفت و برگشت» با ثبت تردد ۱۲۷ هزار و ۹۳۲ وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

پیرنون بیان کرد: از مجموع کل تردد شمارش شده استان، ۳ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۲۲۱ تردد معادل ۱۳.۸درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است. محور ساوه-بوئین زهرا و بالعکس با ۱۶۳ هزار و ۱۶۱ وسیله «معادل ۴۷ درصد»، بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: متوسط نرخ جریان ترافیک «تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند» در سطح کل راههای مواصلاتی استان معادل ۶۵۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده است. بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در تیر ماه، مربوط به آزاد راه قزوین- کرج با ۲ هزار و ۳۷۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

پیرنون متوسط سرعت تردد در آزاد راهها را ۸۹.۶ و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را ۷۱.۱ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت ۹۷.۲ کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین - زنجان بوده است.

در ماه گذشته تعداد ۳۵۹ هزار و ۸۳۵ خودرو معادل ۱.۵۴درصد از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارای تخلف سرعت بوده و ۱۸.۴۶درصد وسایل نقلیه، فاصله طولی مجاز بین دوخودرو را رعایت نکرده اند. بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مربوط به آزاد راه قزوین - کرج با ۶۱۶ هزار و ۲۲۷ وسیله نقلیه «معادل ۳۴.۹ درصد» بوده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 4 مرداد 97، کدمطلب: 4357489،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
این استان جزو پرتردد ترین استان های مرکزی کشور است چرا که شریان اتصال استان های دیگر به هم است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
خبر خوبیه پیشرفت داشتیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
ع.ق74
خودمونیم
این حجم از تردد یعنی که نگاه به بهسازی و ایمن سازی جاده ها باید خیلی بیشتر از صنعت هواپیمایی باشه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین