پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۹۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
دکتر پروین فرشچی روز پنجشنبه در آئین معارفه مدیرکل محیط زیست مازندران در ساری افزود : بیشترین گردشگران ساحلی در برنامه ششم توسعه برای استان های شمالی کشور به خصوص مازندران پیش بینی شده است.

شعار سال: دکتر پروین فرشچی روز پنجشنبه در آئین معارفه مدیرکل محیط زیست مازندران در ساری افزود : بیشترین گردشگران ساحلی در برنامه ششم توسعه برای استان های شمالی کشور به خصوص مازندران پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد : پیش بینی می شود حداقل سالانه سه میلیون گردشگر در حوزه دریایی به این استان ها سفر کنند و بتوانند از لحاظ اقتصادی باعث توسعه این استان ها شوند.
معاون سازمان محیط زیست کشورگفت که ما برای جذب این تعداد گردشگر نیاز به بستر سازی و خدمات پشتیبانی در این استان ها داریم که اعتبار مورد نیاز برای ایجاد این زیرساخت ها نیز در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است.
فرشچی افزود : استان های ساحلی کشور قابلیت های زیادی برای جذب گردشگر دریایی دارند و تاکنون در این حوزه فعالیت چندانی صورت نگرفته است.
وی اضافه کرد : هم اکنون یک درصد اشتغال و یک درصد تولید کشور مربوط به حوزه گردشگری دریایی است که این میزان با توجه به قابلیت های موجود در این حوزه ناچیز است.
معاون سازمان محیط زیست با اشاره به نگاه ویژه برنامه ششم به استان های شمالی کشور اظهارداشت که 70 درصد از طرح های توسعه ای پیش بینی در برنامه ششم در استان های ساحلی کشور عملیاتی می شود.
فرشچی با تاکید بر پرهیز از شتاب زدگی در توسعه گفت که باید در مباحث توسعه ای به محیط زیست نیز توجه ویژه ای صورت گیرد.
وی اضافه کرد : در شرایط فعلی تعامل خوبی بین دستگاه ها و محیط زیست وجود دارد و طرح های توسعه ای کشور باید متناسب با رعایت محیط زیست اجرایی شود.
معاون عمرانی استاندارمازندران نیز در این آیین گفت که مردم ما به محیط زیست توجه خوبی دارند و بدون مشارکت مردم حفاظت از محیط زیست نیز عملی نیست.
علی نبیان افزود : در سال های اخیر برای حفظ محیط زیست در مازندران کارهای خوبی انجام شده و اکثر موفقیت ها در این حوزه نیز به دلیل تعامل مردم با محیط زیست بود.
در پایان این مراسم حسینعلی ابراهیمی کارنامی که پیش از این مدیرکل محیط زیست استان مرکزی را بر عهده داشت جانشین ناصر مهردادی مدیرکل پیشین حفاظت محیط زیست مازندران شد که این سمت را در استان تهران عهده دار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ 16 دی 95 ، کد مطلب: 82375416: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
همش حرف و وعده، این خانم رقم 20 میلیون رو از کجا آوردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
ایشان دارن مثلا با یک یا چندتا به اصطلاح حضور خبری روی آنتن رسانه ها ، خودشان را پرزنت می کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
س.ح75
با این شیوه مدیریت و قوانین حتما موفق میشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین