پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۳۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی به مناطق عشایری و روستایی اختصاص می‌یابد.

شعارسال: حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب در شهرستان بروجن اظهار داشت: آذرماه امسال دولت لایحه‌ اختصاص 1.5 میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی به مناطق عشایری و روستایی را به مجلس تقدیم کرد که در هفته‌های آینده این لایحه در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.

وی افزود: با اعطای این مجوز به دولت و با برنامه‌ریزی نحوه هزینه آن، ان‌شاءالله شاهد رونق در اشتغال جوانان روستاها و عشایر هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به افزایش فروش نفت از 900 هزار بشکه به 3 میلیون بشکه بیان کرد: امروز در سطح دنیا مراودات بانکی انجام و بازارهایی را که از دست داده بودیم را به دست آوردیم.

امیری با بیان اینکه برای تحقق آرمان‌ها امام خمینی(ره) در همان مسیر امام بسیجی و انقلابی حرکت می‌کنیم، گفت: امروز با فداکاری‌های نیروهای نظامی،امنیتی، مرزبانی و همه نیروهایی که مسئول تأمین امنیت هستند، از امنیت برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه در حالی که کشورهای اطراف درگیر توطئه‌های استکبار جهانی هستند، خاطرنشان کرد: مانند کشور عراق که بخشی از این کشور را دشمن اشغال کرده و درگیری‌هایی وجود دارد که سبب ناامنی در این مناطق شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: امید ملی با تلاش خدمتگزاران دولت تدیبر و امید در کشور ایجاد شده که این تلاش‌ها در ابعاد مختلف برای ارتقای کشور و بالا بردن سطح اجتماعی، امنیتی، رفاهی و اعتقادی مردم انجام شده تا امید ملی به عشق ملی تبدیل شود.

امیری با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از نظام بیان کرد: گاهی شاهد نقشه‌های شوم دشمن برای کشور و نظام در افکار پلید دشمن بودیم که با حضور مردم در عرصه‌های مختلف این توطئه‌ها خنثی شد.

وی با بیان اینکه چیزی که به شدت نیاز داریم اتحاد و انسجام ملی به ویژه در شرایط امروز منطقه است، گفت: با حضور رییس جمهو امریکا و برنامه‌هایی که طراحی می‌کند، که به لطف خدا کشور در شرایط اقتدار و امنیت قرار دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: دولت وظیفه خود می‌داند که این اتحاد و انسجام را ایجاد و آقای روحانی به عهدی که سال 92 با مردم بسته پایدار است و قول و وعده‌‌هایی که ایشان داده بخشی از آنها تحقق یافته و بخشی نیز در حال اجرا است.

امیری افزود: در اواخر سال 91 و اوایل سال 92 شرایط اقتصادی کشور قابل پیش‌بینی نبود و شاهد نوسانات اقتصادی بودیم که آینده کارآفرینی و بحث‌های اقتصادی روشن نبود.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های اقتصادی دولت شرایط اقتصادی تثبیت و تورم بالای 42 درصد مهار شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: امسال به رشد 6.4 درصد رسیدیم و ایجاد یک ثبات سبب شد سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و گروه‌های مختلف سرمایه‌گذاری از کشورهای مختلف به ایران سفر کنند.

امیری افزود: به علت شرایط اَمن کشور شرکت‌های هواپیماسازی و ایرباس حاظر به عقد قرارداد طولانی‌مدت با ایران شدند.

وی ادامه داد: به لطف خدا سایه تحریم‌های ظالمانه از سر ایران برداشته شد و با یک قطعنامه آثار قطعنامه‌های دیگر نیز لغو شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: کشوری را پیدا نمی‌کنید که متهم به تهدید جهانی شود و با هزینه سنگین از فسخ 7 منشور جهانی خارج شود.

امیری با بیان اینکه ما آثار حقوقی قطعنامه‌ها را با یک قطعنامه ملغی کردیم، گفت: از رهبر به خاطر راهنمایی‌ها و رهنمودهایش در برجام تشکر و اگر مقاومت مردم و رهبری‌های ولایت فقیه نبود در برجام موفق نمی‌شدیم.

وی با بیان اینکه اکنون در یک شرایط عزتمندانه هستیم، خاطرنشان کرد: امروز حق انرژی هسته‌ای کشور را به رسمیت شناخته‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 21 بهمن 1395، کدمطلب: 1323233 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
بازم از اون حرف ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین