پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
استاندار آذربایجان غربی بر لزوم تخصیص ردیف بودجه‌‌ای مشخص برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان تاکید کرد وگفت:استان های زاگرس نشین از عدم توسعه با استان های مرکزی کشور رنج می برند.
شعارسال: مهندس سعادت در ششمین جلسه شورای اداری استان که با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهورو نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید یک ردیف بودجه ویژه برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و رفع مشکلات متعدد این استان تخصیص داده شود تا اینکه مسیر رشد و توسعه شتاب بیشتری به خود بگیرد. وی با اشاره به اینکه محرومیت و مشکلات موجود در استان‌های مرزی ایران اسلامی یک موضوع پنهان نبوده و کاملا آشکار و روشن است، ادامه داد: استان‌های زاگرس‌نشین متاسفانه از عدم توسعه و مشکلات مضاعف در مقایسه با استان های مرکزی کشور رنج می‌برند و محرومیت به صورت ملموس و به معنای واقعی کلمه در این نقاط دیده می‌شود. سعادت با بیان اینکه مقامات اجرایی و دست‌اندرکاران استان‌های مختلف در دیدار با مسؤولان ملی و عالی‌رتبه نظام از محرومیت‌ها، مشکلات، محدودیت‌ها و مسائل مختلف سخن می‌گویند، ادامه داد: اما محرومیت و دغدغه‌های موجود در استان ما بسیار فراتر از موارد مطروحه در سایر استان‌های کشورمان است. استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در مشکلات، دغدغه‌ها و کاستی‌ها در ابتدای صف قرار گرفته‌ایم، اما در زمان توزیع بودجه و تقسیم منابع مالی این استان را در آخر قرار می‌دهند در نهایت استان ما در بسیاری از شاخص‌ها رشد نمی‌کند. سعادت نقش خطیر استان در حراست از مرزها و همچنین آسیب‌های موجود به لحاظ هم‌مرزی با سه کشور جمهوری آذربایجان، عراق و ترکیه همچنین تاثیر پذیرفتن این استان از بیماری‌های انسانی، دامی و طیور سایر کشورها را مورد اشاره قرار داد و گفت: در چنین شرایطی برای دفاع از مرزها و ممانعت از تسری یافتن مشکلات به استان‌های عمقی در حال خدمت و گام برداشتن هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه کارو کارگر، صفحه 13، تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مرداد 1395، شماره: 7177.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین