پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
مدیرکل عشایر جنوب استان کرمان گفت: در اثر سیل اخیر ۱۰۰ درصد راه های عشایری جنوب استان کرمان تخریب شده اند.
شعارسال: جمشید احسانی با اشاره به اینکه وضعیت زیرساخت های مناطق عشایری به ویژه در زمینه آب نیازمند توجه جدی است،افزود: برای تامین برق روشنایی هزار خانوار پروژه هایی وجود دارد که نیازمند تخصص اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه گفته می شود نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر جنوب استان کرمان تخصیص داده شده است، خاطر نشان کرد : متاسفانه یک ریال از مصوبات هم تخصیص داده نشده است.

احسانی از جمله کارهای اداره کل عشایری جنوب می توان به تجهیز چاه مالداری به الکتروپمپ های خورشیدی، ایجاد طرح اکوتوریسم عشایری در منطقه جازموریان، تنوع بخشی به درآمدزایی و آشنایی با ابعاد زندگی مردم عشایر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: برای حوزه راه های عشایری شمال استان چهار میلیارد و برای جنوب استان دو میلیارد تومان تخصیص داده شده که این رقم بسیار کم است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: ۵۹۹۸۲۹۶، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین