پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
استاندار کرمان گفت: در سطح استان کرمان باید همه مسوولان و معتمدان و نخبگان عشایری، طرح جامع عشایری استان را ارائه کنند تا بدانیم برای حل مشکلات این گروه چه کارهایی باید انجام داد.

شعار سال: "علیرضا رزم حسینی" پیش از ظهر امروز 30 فروردین ماه در گردهمایی سران طوایف و معتمدین عشایر استان کرمان با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که دولت یازدهم کشور را با چه شرایطی تحویل گرفت و چه کارهایی انجام داد؟ اظهار کرد: یکی از چالش های کشور در ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، بحث هسته ای بود و به دلیل برخی تدابیر غیردقیق، پرونده هسته ایران به سازمان ملل رفت.

وی با بیان اینکه 12 سال تحریم علیه کشور اعمال و موجب تورم بالای 40 درصدی در کشور شد و ثبات اقتصادی نداشتیم، تصریح کرد: فروش نفت کشور خیلی کاهش یافت و خطوط حمل و نقل جهانی کالاهای کشور را جابجا نمی کردند و دولت چین 32 میلیارد دلار از پول های ما در این کشور را بلوکه کرد.

رزم حسینی با بیان اینکه 400 هزار میلیارد تومان بدهی روی دست دولت یازدهم بود و رشد منفی اقتصاد ایران در دولت نهم و دهم اتفاق افتاد، گفت: اولین کار دولت تدبیر و امید، جلوگیری از شدت تورم بود و قیمت های سرسام آور را آرام کرده و تورم 40 درصد را به کمتر از 10 درصد در حال حاضر رساند.

وی افزود: تولید نفت به 3 میلیون و 800 هزار بشکه رسیده و بخشی از پول های بلوکه شده کشور، به ایران برگشت و در استان کرمان طی سه سال گذشته 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای پروژه های استانی صورت گرفته است.

رزم حسینی تصریح کرد: استقراض از بانک مرکزی تحت شرایط خاصی اتفاق می افتد که در زمان جنگ یک بار این اتفاق افتاد و در هیچ شرایطی دولت ها مجاز به این اقدام یا چاپ پول نبودند، اما در دولت نهم و دهم 52 هزار میلیارد تومان برای تزریق به مسکن مهر چاپ پول انجام و پایه پولی کشور جابه جا شد که این اقدام آثار دراز مدتی دارد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته ای دولت یازدهم نزدیک به دو سال طول کشید و باید کارنامه دولت را در دو سال مورد ارزیابی قرار داد نه چهار سال، گفت: یکی از افتخارات نظام، طرح تحول سلامت است و همه مردم تحت پوشش بیمه همگانی سلامت قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس افرادی با از خودگذشتگی تمامیت ارضی کشور را حفظ کردند، افزود: امنیت و معاش امروز ما مدیون این ایثارگری هاست.

رزم حسینی تصریح کرد: به دلیل ناسپاسی و بد استفاده کردن آب، دچار مشکل شده ایم و زندگی عشایر با مشکل مواجه شده است.

استاندار کرمان گفت: آنچه که فکر می کردیم می توانیم در حوزه عشایری استان انجام بدهیم، نتوانستیم به جمع بندی برسیم.

وی افزود: باید بدانیم برای جامعه عشایری و فرهنگ این جامعه چه کاری باید انجام بدهیم؟ که متصدی و مسوول آن سازمان عشایری کشور است اما در سطح استان کرمان باید همه مسوولان و معتمدان و نخبگان عشایری، طرح جامع عشایری استان را ارائه کنند تا بدانیم برای حل مشکلات این گروه چه کارهایی باید انجام داد.

رزم حسینی در ادامه با بیان اینکه چرا همیشه طلبکار هستیم؟ تصریح کرد: دولت چه کاری می تواند انجام بدهد؟ تا امروز به مردم دروغ نگفته ام و هر کاری که نمی توانستم انجام بدهم، قول ندادم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی که در استان کرمان اجرا می شود، مبتنی بر مردم است، بیان کرد: در صورتی که عشایر همت کرده و پای کار باشند، در خدمت آنها هستیم و هر کاری که از دستمان بربیاید، در حد توان انجام می دهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کرمان فردا، تاریخ انتشار: 30 فروردین 1396، کد مطلب: 960187، www.kermanfarda.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
مطوئنی جناب؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین