پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از استقرار دومین گروه از زائران محروم و زیارت اولی به زائر شهر رضوی خبر داد.

شعارسال: مصطفی خاکسار قهرودی اظهار داشت: 135 زائر محروم و زیارت اولی در قالب 4 کاروان از استان‌های سیستان‌ و‌ بلوچستان و خراسان‌جنوبی به مشهد‌مقدس اعزام و در زائرشهر رضوی مستقر شدند.

وی افزود: این زائران با هماهنگی مسئولان دفاتر و نمایندگی‌های استانی آستان قدس رضوی در سراسر کشور شناسایی و با کمک‌های مردمی خیران و خیریه‌ها به حرم مطهر رضوی مشرف شده‌اند.

خاکسار با بیان اینکه این زائران محروم به مدت 3 روز در مشهد و زائرشهر اقامت خواهند داشت، بیان کرد: تمامی خدمات ارائه شده به این گروه از زائران از جمله اسکان، پذیرایی و ایاب و ذهاب به صورت رایگان انجام می‌شود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه فاز اول زائر شهر رضوی با ظرفیت 5 هزار نفر در سالروز میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) افتتاح شد، بیان کرد: نخستین گروه از زائران محروم و نیازمند 19 مرداد ماه در این زائر شهر اسکان داده شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1396 ، کدخبر: 1491149 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین