پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی گفت: متوسط اشغال هتل‌های مشهد در نیمه نخست امسال ۵۶ درصد بوده است.
شعارسال: محمد قانعی اظهار داشت: باید در نظر داشت که نیمه نخست سال در واقع زمان پیک ورود مسافر بوده و با اینکه این زمان را پشت سر گذاشته‌ایم اصلاً اشغال قابل توجهی نداشته و متوسط آن زیر ۶۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: پس از این نیز به تدریج شاهد کاهش اشغال اماکن اقامتی در مشهد هستیم همچنانچه که هم اکنون میزان متوسط اشغال هتل‌ها در مشهد حدود ۴۱ درصد است.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی بیان کرد: در واقع باید گفت میزان اشغال هتل‌ها در نیمه نخست امسال از حد انتظار بسیار پایین‌تر بوده و تعداد زیادی از اماکن اقامتی از حیث انتفاع خارج شده‌اند.

قانعی با اشاره به قرار گرفتن در هفته جهانگردی خاطرنشان کرد: در این هفته واحدهای اقامتی ۵۰ درصد تخفیف برای کسانی که رزرو خود را از طریق درگاه اینترنتی www.eghamat24.com انجام می‌دهند منظور شده و همچنین برای دهه نخست محرم نیز واحدهای اقامتی در مشهد با ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف خدمات خود را ارائه می‌دهند.

وی افزود: همچنین طرحی نیز برای ایام بعدی ماه محرم و صفر با عنوان سوگواره در نظر گرفته شده که جزئیات آن پس از هماهنگی‌های لازم به صورت کامل اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی با اشاره به اجرای رسمی طرح مبدأ به مبدأ، بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد هتل‌های مشهد مقدس برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند و باید با توجه به شاخص‌های در نظر گرفته شده انتخاب از میان آنها صورت بگیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری مشهد پیام، تاریخ انتشار: دوشنبه 5 مهر 1395، کدخبر: 1901980، www.mashhadpayam.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین