پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
تولیت آستان قدس گفت: روند ساخت و سازها در حریم حرم رضوی باید اصلاح شده و متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی شود.

شعار سال: حجت السلام سید ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبهدر دیدار با شهردار مشهد اظهارکرد: تلاش‌هایی در گذشته در راستای تسهیل امر زیارت صورت گرفته که باید در جهت تکمیل این خدمات اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: تجربیات مدیریتی شهردار جدید سرمایه‌ای برای ارائه خدمات بهتر به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) است که باید این فرصت را مغتنم شمرده و از آن نهایت استفاده را برد.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: آستان قدس رضوی آمادگی همکاری با هر اقدامی که در جهت تسهیل امر زیارت و خدمت رسانی به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) انجام شود را دارد.

رئیسی تاکید کرد: روند ساخت و سازها در حریم حرم باید اصلاح شود زیرابافت پیرامون حرم مطهر رضوی بیانگر هویت دینی ما باشد و باید در این محدوده از معماری‌ها و جلوه‌های بصری غیر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی که باعث تغییر هویت بصری مشهد می‌شود جلوگیری شود.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به شهردار مشهد گفت: در کنار مضجع منور حضرت رضا(ع) موفقیت جنابعالی و همکاران شما را خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است شهردار مشهد پس از انتصاب رسمی خود به عنوان شهردار مشهد با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و استاندار خراسان رضوی نیز دیدار کرده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 5 مهر 96، کد مطلب: 4100324: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین