پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
شهردار مشهد به‌عنوان نماینده کلانشهرها در «شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی» انتخاب شد.

شعار سال: در ابتدای این گردهمایی که به میزبانی شهرداری مشهد مقدس در حال برگزاری است، محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به شهرداران کلانشهرها خوش‌آمدگویی کرد.

در این نشست شش شهردار کلانشهر کشور حضور دارند که با بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در راستای هم‌افزایی و هم‌فکری مدیریت شهری باهم به گفت و گو پرداختند.

تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد مقدس در این نشست اظهار کرد: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها هرروز ضعیف‌تر شده‌اند و وظایف آن ها به دیگران سپرده شده است.

همچنین در ادامه این نشست محمدعلی نجفی، شهردار تهران اذعان کرد: در قانون اساسی آمده است که اداره شهرها بایستی به مدیران محلی واگذار شود.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم نیز با ابراز خرسندی از حضور آقای نجفی در دروه فعلی تاکید کرد: دوره فعلی باحضور آقای نجفی در شهرداری تهران دوره مغتنمی برای پیشرفت امور شهرداری‌ها است.

در این نشست تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد مقدس به عنوان نماینده کلانشهرها در «شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی» انتخاب شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 آبان 96، کد مطلب: 1557521 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین