پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: 85 واحد اقامتی بین‌راهی در مسیرهای منتهی به مشهد مورد بازدید تیم‌های نظارتی قرار می‌گیرند.

شعار سال: محمدحسن واحدی اظهار کرد: در مسیرهای منتهی به مشهد، 85 واحد خدماتی زائران مثل مسجد، رستوران‌، مجتمع‌ بین‌راهی وجود دارد و یکی از چالش‌های این واحدها این است که خدمات‌دهی آنها ضعیف است، لذا در ستاد خدمات سفر استان مصوب شد که کمیته نظارت بر مجتمع‌های بینراهی تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: به فرمانداران ابلاغ شد تا هر 15 روز یکبار این مجتمع‌ها را مورد بازدید قرار دهند و چک‌لیست‌های ارزیابی وضعیت آنها را اطلاع‌رسانی کنند. طبق مصوبه ستاد خدمات سفر استان در صورتی که در واحدی موارد غیرمجاز مشاهده شود، آن واحد پلمب خواهد شد.

معاون استاندار با بیان این که اجرای طرح "مهر درخشان رضوی" در ماه رمضان تعطیل شد، افزود: این طرح با اتمام تعطیلات پیش‌رو، آغاز می‌شود و طی آن در هر هفته سه تا چهار هزار زائر زیارت‌اولی‌ با هماهنگی آستان قدس به مشهد و زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با 12 کمیته، برنامه‌های متعددی را در بخش‌های مختلف تدوین و به سازمان‌ها ابلاغ کرده است، این ستاد در بخش‌های حمل و نقل، ارزاق، امنیت، امداد و نجات، خدمات شهری، اسکان، اطلاع‌رسانی و.. فعالیت می‌کند.

واحدی عنوان کرد: هم‌اکنون طرح تابستانه پلیس راه، اورژانس و امداد و نجات آغاز شده است و پایگاه‌ها در مسیرها مستقر شده‌اند، همچنین در حوزه اقامت برای 294 هزار نفر در هر شهر ظرفیت اسکان تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: طرح مبدا به مبدا نیز با ارایه تخفیف 30 تا 50 درصدی به گروه‌های ویژه امکان می‌دهد تا سفر ارزان به مشهد داشته باشند. اوج سفرهای تابستانی در شهریور ماه خواهد بود و در تعطیلات پیش‌رو تقریبا با ورود حجم بالایی از مسافر مواجه خواهیم شد و در این زمینه آمادگی لازم از سوی ستاد خدمات سفر استان کسب شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان خراسان ، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 964-891-5:www.khorasan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین