پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۷۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
مشهد - قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه پایانی ماه صفر شاهد ارتقای فرهنگ میزبانی بودیم و دستگاه‌های اجرایی با صداقت در کنار یکدیگر جلوه‌های زیبایی از خدمت رسانی را خلق کردند.

شعارسال: سید مرتضی بختیاری در جلسه شورای معاونان و مشاوران آستان قدس رضوی، ضمن تقدیر از تلاش‌های همه دستگاه‌های اجرایی استان در دهه پایانی ماه صفر اظهارکرد: سه میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در این ایام به مشهد و حرم مطهر رضوی مشرف شدند که ۳۰۰ هزار نفر از آن‌ها زائران پیاده بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه(علیه السلام) بودند.

وی با بیان اینکه در ایام دهه پایانی ماه صفر شاهد رشد و ارتقای فرهنگ میزبانی بودیم و دستگاه‌های اجرایی استان و مردم شریف مشهد با همدلی و صداقت در کنار یکدیگر جلوه‌های زیبایی از خدمت به زائران امام رضا(ع) را خلق کردند، افزود: فرهنگ میزبانی و خدمت به زائران بارگاه منور رضوی امسال توسعه شایانی یافت و شاهد جلوه‌های زیبایی از خدمت رسانی خانواده‌های مشهدی در مدارس و ایستگاه‌های پذیرایی از زائران بودیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: با تدبیر و همت مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و خدمت رسانان استان، بدون کوچکترین حادثه‌ای و در کمال آرامش و نظم پذیرای زائران عزیز بودیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های آستان قدس رضوی در دهه پایانی ماه صفر عنوان کرد: قرارگاه فرهنگی با محوریت سازمان فرهنگی و معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اقدامات گسترده‌ای را انجام داد و در راستای توسعه فرهنگ و معارف رضوی گام‌های مثبتی برداشته شد.

بختیاری با اشاره به دستور تولیت آستان قدس رضوی در رابطه با پذیرایی درخور شان از زائران امام رضا(ع) ادامه داد: توزیع روزانه ۲۰۰ هزار وعده غذای گرم و پذیرایی از زائران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از دیگر اقداماتی بود که با محوریت معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی و با همیاری و همدلی خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) محقق شد.

وی با اشاره به اسکان زائران در ۴۰۰ مدرسه در پیرامون حرم مطهر و منطقه ثامن ابراز کرد: از این تعداد ۱۸۱ مدرسه مخصوص اسکان زائران پیاده امام رضا(علیه السلام) بود که به فضل خداوند متعال به بهترین شکل از آن‌ها پذیرایی شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی نیروهای کشور و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های مختلف، گفت: در ایام دهه پایانی ماه صفر دیدیم که اگر یک صدا و همدل به میدان بیاییم، مردم نیز با ایمان و اعتقادی که به ساحت مطهر اهل بیت(ع) دارند، جلوتر از ما حرکت و عشق و ارادت خود را به امام رئوف(ع) اثبات می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 16 آذر 1395، کدمطلب: 3842301 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین