پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
قائم‌مقام تولیت آستان قدس‌رضوی با اشاره به سیاست های جدید تولیت، تصریح کرد: ما تکلیف داریم در آینده کلیه موقوفات و درآمدها و هزینه هایش را به اطلاع مردم برسانیم تا مردم بدانند فردی که دارایی خود را وقف کرده تا قران آن در مسیر نیت واقف هزینه شده است و این صیانت تکلیف اولیه آستان قدس می باشد.
شعار سال: مرتضی بختیاری" امروز 7 اردیبهشت ماه در مراسم افتتاح ساختمان جدید درمانگاه و مرکز اورژانس شبانه روزی مرتضوی جهان‌آباد نوق رفسنجان با گرامیداشت یاد آیت الله واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس، اظهار کرد: حقیقتاً زحمات 37 ساله ایشان بر جبهه آستان قدس و در عرصه های انقلاب می درخشد.

وی افزود: در مدیریت جدید آستان قدس بر اساس حکم مقام معظم رهبری که به عنوان منشور هفتگانه نامگذاری شده است، دو بند آن به رسیدگی به محرومین و مجاورین محروم و زائرین است و باب جدیدی در عرصه خدمت رسانی گشوده شد.

وی تصریح کرد: برای مدیریت در نظام اسلامی هر کسی در هر سنگری و رده ای قرار گرفته شانی جز نوکری و خدمت به مردم ندارد. در ماموریت جدید آستان قدس نیز همین مسیر پیموده خواهد شد.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس‌رضوی سابقه مبارزانی مردم رفسنجان را در تحقق انقلاب درخشان خواند و ابراز داشت: آستان قدس در 30 بند سیاست های خود را تدوین کرد و در ماههای اول تولیت جدید این سیاست ها ابلاغ شد امیدواریم در آینده خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

بختیاری خاطرنشان کرد: وقف نامه ها بر اساس حکم شرعی و قانونی تولیت و کسانی که عهده دار صیانت از موقوفه هستند وظیفه دارند عین نظر واقف را عمل کنند. بنابراین این صیانت هم در تولیت مرحوم آیت الله طبسی و هم در تولیت جدید به عنوان رکن اساسی است.

وی تصریح کرد: ما تکلیف داریم در آینده کلیه موقوفات و درآمدها و هزینه هایش را به اطلاع مردم برسانیم تا مردم بدانند فردی که دارایی خود را وقف کرده تا قران آن در مسیر نیت واقف هزینه شده است و این صیانت تکلیف اولیه آستان قدس می باشد.

وی بیان کرد: اگر مردم بدانند آستان قدس از موقوفات و درآمدها حتی برای یک ریال صیانت می کند، موقوفات و وقف نامه ها زیادتر می شوند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس‌رضوی با قدردانی از رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، اظهار داشت: نکته ای که رهبری به دست اندرکاران سلامت فرمودند این بود که وزارت بهداشت در حوزه سلامت آنچنان تلاش را گسترده کند که بیمار جز بیماری، درد دیگری را نکشد.

بختیاری با ابراز رضایت از تجهیز مرکز درمانگاه و مرکز اورژانس شبانه روزی مرتضوی جهان‌آباد نوق، این کار را ارزشمند و در مسیر نیت واقف دانست و خاطرنشان کرد: امروز خوشحالیم در اجرای نیت واقف عزیز و خانواده مرتضوی و به کمک مدیریت علوم پزشکی مسافرت از نوق به رفسنجان را برای خدمات اولیه بهداشتی را از سر راه مردم برداشتیم و آمادگی داریم این خدمات گسترده تر شود و بخش قدیمی اینجا را نوسازی کنیم و چند تخت بیمارستان نیز در اینجا ایجاد شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از سیاستهای جدید تولیت این است که 40 هزار خادم را توسعه دهیم چرا که در سراسر ایران و جهان اسلام دلداده امام رضا(ع) داریم و باب را باز کردند کسانی که دوست دارند خادم حضرت شوند از طریق سایت از آنها ثبت نام شود و یکسری دوره و آموزش ببینند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس‌رضوی ادامه داد: خوشبختانه آیین نامه آن تصویب و سایت باز شد و در آینده افراد بجای حضور در مشهد مقدس و اینکه 6 ساعت سر پست باشند ماهانه بکیار خدمت امام رضا(ع) باشند و بقیه را رایگان در خدمت مردم باشند.

بختیاری بیان داشت: پیش بینی می کنیم در سال جاری 400 هزار نفر به عنوان خدمت یار امام رضا(ع) ثبت نام کنند و تاکنون 80 هزار نفر متخصص در بخشهای مختلف ثبت نام کرده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کرمان فردا، تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 960215، www.kermanfarda.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
خوب، شفاف ارایه آمار بدهید دیگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین